سه ماه از ربوده شدن کودک ده ساله بلخی؛ غنی به مقامات بلخ هشدار داد

© @https://twitter.com/ARG_AFGسه ماه از ربوده شدن کودک ده ساله بلخی؛ غنی به مقامات بلخ هشدار داد
سه ماه از ربوده شدن کودک ده ساله بلخی؛ غنی به مقامات بلخ هشدار داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور افغانستان به مقامات بلخ هشدار داده است که اگر عبدالرووف از نزد آدم‌ربایان آزاد نشود، برکنار می‌شوند.

به گزارش اسپوتنیک، دواخان مینه‌پال، معاون سخنگوی ریئس جمهور افغانستان در برگه توییترش نوشته است که اشرف غنی به مقامات بلخ هشدار داده است: "کودک ده ساله‌ای که سه ماه پیش اختطاف شده است آزاد نشود، تمام مقامات امنیتی برکنار خواهد شد."


این درحالیست که پیش از این امرالله صالح خانوادۀ عبدالروف و شماری از بزرگان قوم ترکمن را به مرکز دعوت کرده و به آن‌ها وعده داده که به‌زودی عبدالروف را از چنگ آدم‌ربایان نجات می‌دهد.زهره، مادر عبدالروف می‌گوید که به درخواست معاون نخست رئیس‌جمهور از اعتراض‌های گستردۀشان در سطح کشور دست می‌کشند و 15 روز دیگر هم منتظر می‌ماند تا پسرش رها شود.
سته‌گان عبدالروف که بیش از 50 روز می‌شود برای رهایی این کودک در مقابل ساختمان مقام ولایت بلخ «چادر تحصن» برپا کرده‌اند، به بار دوم هشدار می‌دهند اگر معاون نخست رئیس‌جمهور هم نتواند این کودک را از چنگ آدم‌ربایان رها کند، اعتراض‌های میلیونی خود را در سراسر کشور از سر خواهند گرفت.
هم‌زمان با این، محمدفرهاد عظیمی، والی بلخ می‌گوید که با راه‌اندازی بیش از 20 عملیات، هنوز هیچ سرنخی از این کودک به‌دست نیاورده‌اند.
عبدالروف 9 ساله که پسر یک بازرگان است، نزدیک به سه ماه پیش از شهر مزارشریف، مرکز ولایت بلخ ربوده شد و هنوز رها نشده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала