Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لاوتارو: در اینتر خوشحالم، رویایم بازی کنار مسی بود

© AFP 2023 / MIGUEL MEDINAАргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан
Аргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес  во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره آرجانتینی اینترمیلان در جدیدترین گفت‌و گویش بار دیگر از حضور در اینترمیلان ابراز شادمانی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، لاوتارو مارتینز مهاجم آرجانتینی اینترمیلان، مدت‌هاست مورد توجه بارسلونا قرار دارد و این باشگاه خواهان جذب این بازیکن است اما مشکلات فراوانی در راه جذب او وجود دارد و انتقال او به نیوکمپ ناممکن به نظر می‌رسد.

Аргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес  во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
حرکت رونالدینیوییِ لاوتارو؛ هدف بارسا سر از سیتی درمیاورد؟

از سویی هم لاوتارو در اینترمیلان خوشحال است و ممکن است قرارداد جدیدی با این باشگاه به امضأ برساند.

لاوتارو این موضوع را در گفت‌و گو با Sportweek، بیان کرد و مدعی شد که رویای او بازی کردن در کنار مسی بود که برآورده شده است.

مارتینز در این مورد گفت:" در اینتر بسیار خوشحال هستم. شهر میلان شهر بسیار خوبی است. مدیر برنامه‌های من و باشگاه در حال صحبت هستند و من آرامش دارم. می‌‌خواهم تمام تلاشم را برای موفقیت اینتر انجام دهم و سپس به یک توافق برسیم".

لاوتارو در مورد مسی و بازی کنار او گفت:" یک رویا بود که به تحقق پیوست. بازی کردن کنار او فوق‌العاده است. او بهترین بازیکن دنیا است و من خیلی خوش شانس هستم که کنار او در تیم ملی بازی می‌کنم. او یک منبع الهام برای بازیکنان جوان است".

این در حالی‌ست که قرارداد این بازیکن تا پایان سال 2023 با اینترمیلان اعتبار دارد و قبل از این تمایل به جدایی نشان داده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала