Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ماندن مسی به پیشنهاد بلندمدت بارسلونا مرتبط است

© REUTERS / Juan MedinaEl delantero del FC Barcelona Lionel Messi durante el partido contra el Valladolid
El delantero del FC Barcelona Lionel Messi durante el partido contra el Valladolid - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خوان لاپورتا یکی از سه نامزد ریاست باشگاه بارسلونا، در گفت‌وگویی مدعی شد که ماندن مسی به پیشنهاد بارسا مرتبط است و این بازیکن عزم به ماندن دارد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از آنکه  مسی در تابستان خواهان جدایی از بارسلونا شد و در نهایت با مقاومت مدیران باشگاه ماندنی شد، آینده این بازیکن به مسئله بسیار مهم و اساسی مبدل شده است.

لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
خبر امیدوارکننده برای هواداران لیونل مسی

تمدید قرارداد مسی حالا در صدر برنامه‌های نامزدان ریاست این باشگاه قرار دارد و هر سه نامزد تلاش دارند با صحبت در این خصوص توجه رای دهنده‌گان را جلب و پیروز انتخابات شوند.

در این میان لاپورتا رییس سابق و یکی از نامزدان پیشتار در هر گفت‌و گو و برنامه‌های انتخاباتی خود در مورد مسی حرف می‌زند و در تازه‌ترین مورد مدعی شده که ماندن لئو به پیشنهاد بارسا مرتبط است و این بازیکن عزم به ماندن دارد.

لاپورتا در این مورد به اسپورت گفت:" من او را بیشتر و بیشتر از گذشته خوشحال می‌بینم، او از بازی در بارسا لذت می‌برد. من می‌دانم که او می خواهد بماند و می دانم که تمام تلاش خود را برای ماندن انجام می دهد تا زمانی که باشگاه بتواند پیشنهادی مناسب به او ارائه دهد".
او در ادامه افزود:" مسی اکنون کاملاً درگیر گرفتن رقابت با اتلتیکو مادرید در لالیگا و بازی پاریسن جرمن در لیگ قهرمانان اروپا است. من نمی‌دانم که او روز یکشنبه بازی خواهد کرد یا نه اما روی نیمکت خواهد بود و مهم است که لئو هم تیمی های خود را تشویق کند".

لاپورتا در حالی این سخنان را مطرح کرده است که قرارداد مسی در پایان فصل به اتمام می‌رسد و هنوز مذاکرات برای تمدید قرارداد او آغاز نشده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала