Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: وضعیت مسی فردا مشخص می‌شود، بیلبائو لیاقت حضور در فینال را دارد

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020.
Barcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی بارسلونا در نشست خبری فینال سوپرجام اسپانیا، در مورد بازی فردا شب و وضعیت مسی صحبت کرد و مدعی شد که دیدار فردا دشوار خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، فردا شب دیدار نهایی سوپرجام اسپانیا، در ورزشگاه کارتوخا میان بارسلونا و بیلبائو برگزار خواهد شد و رونالد کومان این فرصت را دارد تا با کاتالان‌ها نخستین جام خود را به دست بیاورد.

لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
خبر امیدوارکننده برای هواداران لیونل مسی

این سرمربی هالندی در نشست خبری قبل از دیدار با بیلبائو دقایق حاضر شد و در مورد این دیدار، احتمال کسب نخستین جام، وضعیت مسی و دیگر موارد صحبت کرد.

کومان در مورد وضعیت تیم قبل از فینال گفت:" تیم خوب است و از حضور در بازی فینال خوشحالم . 3 الی 4 روز ریکاوری برای بازی کافی‌ست. حریف پیچیدۀ داریم که سخت تلاش می‌کند و بسیار تیم رقابتی است. باید سعی کنیم بازی خود را انجام دهیم . دیدید که مقابل رئال آن‌ها خیلی خوب بودند و حریف را تحت فشار گذاشتند و اما ما باید در سطح خودمان باشیم ".
سرمربی بارسا در مورد مسی گفت:" لئو دیروز به صورت انفرادی تمرین کرد . امروز او در ادامه تمرین می‌کند و خواهیم دید. او به این فکر می‌کند که آیا آنجا ( در مسابقه فینال ) حضور خواهد داشت یا نه . بازیکن حرف آخر را می‌زند زیرا بدن خودش را میشناسد. فردا صبح متوجه خواهیم شد و امیدواریم که بتواند بازی کند. برای هر مربی و هر تیمی داشتن بهترین‌ها مهم است و اگر آن بازیکن شماره 1 جهان باشد، این بسیار خوب خواهد بود . ما بدون لئو در نیمه نهایی برنده شدیم اما با او تیم اثربخشی بیشتری دارد که در نبودش فاقد آن هستیم".

او در مورد عدم جذب گارسیا در زمستان نیز صحبت کرد و گفت:" می‌گویند که ناراحت یا نگران هستم. من خوب و خوشحالم . من محدودیت های مالی باشگاه را میدانم و اگر امکان خرید گارسیا را نداشته باشیم، ادامه خواهیم داد ".
سرمربی کاتالان‌ها در مورد مصدومان تیم‌اش گفت:" روبرتو قبل از آنسو فاتی بازمی‌گردد اما نمی‌خواهم با مشخص کردن تاریخ به آن‌ها فشار بیاورم زیرا باید خیلی خوب بهبود یابند. روبرتو ممکن است تا 2 هفته دیگر برگردد اما بازگشت فاتی طولانی‌تر است" .

بارسا در حالی فردا شب به مصاف بیلبائو می‌رود که ساعاتی قبل به سویا سفر کرد و مسی نیز سایز بازیکنان را همراهی کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала