Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توهین نژادی به ندیم از سوی بازیکن یونین برلین؛ امیری عذرخواهی بازیکن حریف را پذیرفت + عکس

© Photo / FB/ NADIM AMIRIندیم امیری
ندیم امیری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روز جمعه و در جریان دیدار یونین برلین – بایرلورکوزن، ندیم امیری ستاره آلمانی افغان تبار لورکوزن، از سوی فلوریان هوبنر مورد توهین‌نژاد پرستانه قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، جمعه شب هفته گذشته، یونین برلین در ورزشگاه آلتن فورستری، میزبان بایرلورکوزن بود و موفق شد این تیم را با نتیجه خفیف 0-1 شکست داده و سه امتیاز مهم این دیدار را از آن خود کند.

در این دیدار ندیم امیری، ستاره آلمانی افغانی تبار لورکوزن نیز در زمین بازی حضور داشت اما نتوانست بدرخشد و مانع شکست تیمش شود.

در جریان این دیدار اما امیری اتفاق تلخی را تجربه کرد و از سوی بازیکن حریف مورد توهین نژادپرستانه قرار گرفت.

امیری به دلیل این که از پدر و مادری افغانی به دنیا آمده و پس از مهاجرت شهروندی کشور آلمان را کسب کرده است، احتمالاً توسط فلوریان هوبنر« افغانی کثیف» خطاب شده و این موضوع تحت تعقیب فدراسیون فوتبال آلمان قرار دارد زیرا در گزارش داور بازی این موضوع بازتاب یافته است.

این موضوع را باشگاه لیورکوزن تایید کرده و در توییتی به نقل از امیری نوشته:" هوبنر در در رختکن نزد من آمد و گفت که از حرف زشت خودش که از احساسات در جریان بازی گفته است، متاسف است. او بسیار جدی عذرخواهی کرد".

گفته می‌شود که امیر نیز عذرخواهی بازیکن حریف را پذیرفته و به هوبنر گفته است که این موضوع برای او تمام شده است.

باشگاه برلین اما این موضوع را نمی‌پذیرد و مدعی‌ست که بازیکن این تیم به ندیم هیچ‌گونه توهینی نکرده و با این وجود هم عذرخواهی کرده که پذیرفته شده، بنا بر این موضوع حل است و نیاز به تحریم و مجازات هوبنر نیست.

تصاویر از جریان بازی نشان می‌دهد که امیری پس از شنیدن حرف‌های هوبنر به شدت عصبانی بوده و موضوع را با سرمربی خویش در میان گذاشته تا به آن رسیدگی صورت گیرد.

فدراسیون فوتبال آلمان تا حالا در این مورد چیز نگفته و در حال تحقیق است تا پس از مشخص شدن حقیقت، تصمیم‌گیری کند.

در صورتی‌ که این موضوع درست ثابت شود، مجازات سنگینی در انتظار بازیکن یونین برلین است و ممکن هوبنر چندین هفته محروم و جریمه مالی سنگین نیز شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала