Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی بیلبائو: قهرمانی با شکست دادن رئال و بارسا بسیار خاص خواهد بود

© AP Photo / Jose Miguel Fernandez de VelascoMarcelino García Toral, exentrenador del FC Valencia
Marcelino García Toral, exentrenador del FC Valencia - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارسلینو گارسیا تورال سرمربی اتلتیک بیلبائو، در کنفرانس خبری قبل از فینال سوپر جام اسپانیا، مدعی شد که بردن سوپرجام اسپانیا با غلبه بر رئال مادرید و بارسلونا خاص خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، فردا شب دیدار نهایی سوپرجام اسپانیا، در ورزشگاه کارتوخا میان بارسلونا و بیلبائو برگزار خواهد شد و مارسلینو این فرصت را دارد تا با شکست دادن کاتالان‌ها، نخستین جام خود را به دست بیاورد.

Игроки команды Athletic Bilbao радуются голу - اسپوتنیک افغانستان
بازیکن بیلبائو: امیدوارم مسی در فینال مقابل ما بازی نکند

این سرمربی که به تازگی هدایت بیلبائو را به عهده گرفته است، امیدوار است پس از رئال مادرید، بارسلونا را نیز شکست دهد و کار بزرگی در زندگی حرفه‌ای خودش انجام دهد.

مارسلینو این موضوع را در نشست خبری قبل از دیدار با بارسلونا بیان کرد و چنین گفت:" بارسلونا عادت دارد در یک فصل جام های زیادی را بدست آورد و اتلتیک شانس کمتری برای کسب جام دارد. لازم نیست در مورد انگیزۀ بازیکنانم صحبت کنم زیرا همه می‌دانند که آن با شکست رئال مادرید چه انگیزۀ دارند. قهرمانی در هر حالت خوب است اما اگر با شکست دادن رئال مادرید و بارسلونا انجام باشد، بسیار خاص خواهد بود".

سرمربی بیلبائو در ادامه در مورد حضور و یا عدم حضور مسی صحبت کرد و چنین گفت:" حضور او در زمین شانس پیروزی ما را محدود می‌کند. ما فرض خواهیم کرد که او قصد دارد بازی کند، در بهترین حالت خود خواهد بود و ما باید او را متوقف کنیم".

این در حالی‌ست که مسی در آخرین تمرین گروهی بارسلونا حاضر شد و شانس حضور او برای بازی در فینال بسیار زیاد است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала