Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گرگور - پاکیائو؛ نبرد خونین و تاریخی در آستانه تحقق

© AP Photo / Chris CarlsonФилиппинский боксер Мэнни Пакьяо
Филиппинский боксер Мэнни Пакьяо  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مربی بوکسِ کانر مک گرگور می‌گوید که این ستاره UFC به زودی با مانی پاکیائو مبارزه می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ فیل ساتکلیف مربی بوکس کانر مک گرگور اعلام کرده که مک گرگور به زودی با مانی پاکیائو یکی از بهترین‌های دنیای مشت زنی وارد رینگ خواهد شد.

ساتکلیف معتقد است که "اگر او بر داستین پوآیر در UFC 257 غلبه کند"، "85 - 90 درصد" احتمال دارد که در ماه‌های آینده شاهد مسابقه مبارز ایرلندی با مانی پاکیائو خواهیم بود.

این در حالیست که مسابقه گرگور که رقابت مجدد دو ورزشکار پس از 2014 می‌باشد، در 23 جنوری و در رویداد اصلی UFC 257 مقابل داستین پوآیر برگزار می‌شود.

مک گرگور اولین بازی خود را در بوکس در آگوست 2017 انجام داد، زمانی که در راوند دهم توسط فلوید می‌ویدر در لاس وگاس شکست نخورد و دیگر او مشت زنی را ادامه نداد.

با این حال، طی یک سال اخیر مک گرگور و پاکیائو به بوکس مقابل یکدیگر علاقه نشان داده‌اند.

پاکیائو در حال حاضر عنوان سبک وزن WBA را دارد اما از جولای 2019 هنگامی برابر کیت تورمن برنده شد، تا کنون بوکس نکرده است.

احتمال می‌رود مبارزه دو ورزشکار در اپریل، مارچ و یا هم ماه می انجام شود.

ساتکلیف به ESPN گفت: "گرگور برای این مسابقه حداقل دو ماه در اردوی بوکس خواهد بود. منظورم این است که او اکنون تناسب اندام دارد، او بعد از مبارزه مستقیماً تمرین می‌کند. او احتمالاً یک هفته مرخصی خواهد گرفت. ما نمی‌خواهیم او خیلی غرق در ورزش شود، اما او باید از بُرد و از مسابقه لذت ببرد."

پیش از این توسط Boxing Scene گزارش شده بود که دانا وایت رئیس سازمان UFC امیدوار است که مک گرگور بوکس را فراموش کند و حداقل برای بقیه سال‌ها تمرکز خود را روی MMA حفظ کند: "من خیلی دوست دارم که ببینم او یک سال دیگر اینجا دنبال این کار است. اگر او می‌خواهد با یکی از این بچه‌های بوکس مبارزه کند، سال دیگر این کار را انجام دهد. این مبارزه همیشه در دسترس خواهد بود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала