Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرتور: مسی کاپیتان بهتری است یا رونالدو؟ من کریستیانو را انتخاب می‌کنم

© AP Photo / Manu FernandezАртур Мело, фото из архива
Артур Мело, фото из архива - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هافبک برازیلی یوونتوس که سابقه بازی در بارسلونا را نیز در کارنامه دارد، در مورد رهبری مسی و رونالدو صحبت کرد و مدعی شد که کریستیانو نسبت به لئو بهتر است.

به گزارش اسپوتنیک، آرتورو ملو هافبک برازیلی، در تابستان با میرالم پیانیچ معاوضه شد و با ناراحتی از بارسلونا راهی تورین شد. این بازیکن در یوونتوس درخشش خوبی دارد و به نظر می‌رسد که از شرایط خودش راضی است.

Артур Мело, фото из архива - اسپوتنیک افغانستان
آرتور ملو: بازی در کنار کریستیانو رونالدو رویایی بود که به حقیقت مبدل شد

ملو در بارسلونا با مسی رابطه خوبی داشت و در یوونتوس با رونالدو نیز رابطه خوبی دارد و از بازی در کنار هر دو بازیکن راضی و خوشحال به نظر می‌رسد.

خبرنگاران معمولاً از بازیکنانی که تجربه بازی در کنار هر دو فوق ستاره را دارند، این پرسش را می‌کنند که مسی بهتری است یا رونالدو؟

این پرسش از ملو نیز مطرح شد که او در آخرین گفت‌و گوی خود پاسخ جالبی به این پرسش داد و سبک هر دو را متفاوت توصیف کرد.

آرتور در این مورد گفت:" هر کسی روش خاص خود را برای نشان دادن دارد. خیلی‌ها نمی‌دانند که لئو مسی با حرکاتش در داخل زمین این کار را انجام میدهد و وقتی در زمین توپ را می‌گیرد و عطشش برای گلزنی و تمایلش به پیروزی را نشان میدهد.
در مورد کریستیانو او بیشتر خارج از زمین این کار را انجام می‌دهد. کریس پسری است که بیشتر ابراز وجود می‌کند و این کار را با کلمات و دست هایش در رختکن انجام میدهد. در رختکن او خیلی مشارکت دارد و با همه صحبت می‌کند هرچند شاید به دلیل زبان باشد که کار را برایش راحت‌تر می‌کند. دوستی ما در حدی نیست که به خانه او برای صرف قهوه بروم اما ما رابطه خوبی باهم داریم".
ملو در ادامه افزود:" این انتخاب دشواری‌ست چون هر دو در یک بازی می‌توانند 5 گل بزنند و هر دو آن ها رهبران خوبی هستند اما من کریستیانو را انتخاب میکنم چون امروز ما باهم بازی می‌کنیم( خنده )".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала