Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اودریوزولا ستاره‌ی منفور در برنامه زیدان

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر آلوارو اودریوزولا Spain Soccer Champions League Real
آلوارو اودریوزولا   Spain Soccer Champions League Real - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آلوارو اودریوزولا جایی در برنامه زیدان ندارد. مدافع کناری هرگز نتوانسته سرمربی رئال مادرید را متقاعد کند که این در آستانه بازی نیمه نهایی هفته گذشته سوپرجام اسپانیا بیشتر مشخص شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ دنی کارواخال به دلیل مشکل عضلانی که به نظر می‌رسید باید به آلوارو اودریوزولا (جایگزین طبیعی‌اش در پست دفاع راست) فرصت سفر به مالاگا برسد که این طور نشد و نه تنها این گزینه توسط زیدان منتفی شد بلکهاو تنها بازیکنی بود که از ترکیب 20 نفره مربی کنار گذاشته شد.

زیدان نظر خود را اعلام کرده و این ضربه دیگری به اعتماد به نفس اودریوزولا است. تصور این‌که او باید پس از محرومیت چه احساسی داشته باشد وقتی انتخاب اول تیم در پست او به دلیل مصدومیت منتفی شد، کار سختی نیست. او چهارم در خط دفاعی در پست دفاع راست است زیرا زیدان نشان داده که ترجیح می‌دهد هر زمان کارواخال در دسترس نباشد لوکاس واسکز یا ناچو را انتخاب کند و برای بدتر کردن اوضاع اودریوزولا، او مجبور بود بازی لوکاس واسکز را به عنوان یک مدافع راست موقت تماشا کند و مرتکب دو اشتباه وحشتناک شود که منجر به هر دو گل اتلتیک شد. اگرچه منصفانه است که بگوییم وینگر در این فصل در پست دفاع راست عملکرد خوبی ارائه داده اما دقیقاً زمانی که زیدان تصمیم گرفت اوریوزولا را روی سکوها قرار بدهد یک روز بد برای واسکز ثبت شد.

بازی اودریوزولا تنها در ماه سپتامبر

اودریوزولا در این فصل فقط یک بازی انجام داده، او در تمرین هفته سوم با وایادولید در ترکیب اصلی بود اما در دقیقه 57 دقیقه تعویض شد. بعد از آن او دچار مصدومیتی شد که باعث گردید بیش از آنچه پیش بینی شده بود از میادین دور شود و از آن زمان تاکنون حتی یک دقیقه هم بازی نکرده است. مادرید از زمان بهبودی کامل این مدافع 10 بازی انجام داده است.

حالا مادرید باید تصمیم بگیرد که قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات با اودیروزولا چه کند. فصل گذشته او به صورت قرضی به بایرن مونیخ پیوست اما به سختی در آنجا حضور داشت. انتقال قرضی مجدداً یک گزینه است اما فقط در صورتی که به نفع همه افراد درگیر باشد، زیرا در حالی که زیدان مسئولیت رئال مادرید را بر عهده دارد مشخص است فرصت‌های اندک به اودریوزولا داده خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала