Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خوشحالی‌سرخ‌ها قبل از تقابل با شیاطین سرخ؛ فن دایک پا به توپ شد

© PETER BYRNEEverton's goalkeeper Jordan Pickford tackles Liverpool defender Virgil van Dijk
Everton's goalkeeper Jordan Pickford tackles Liverpool defender Virgil van Dijk - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ویرجیل فن دایک ستاره مصدوم خط دفاعی لیورپول سرانجام پس از مدت‌ها برای اولین بار پا به توپ شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ ویرجیل فن دایک برای اولین بار پس از مصدومیت طولانی مدت‌اش از ناحیه زانو، در حالی‌که به امید قهرمانی لیورپول در این فصل ضربه می‌زد، برای اولین بار پا به توپ شد.

مدافع هالندی پس از پارگی رباط صلیبی قدامی‌اش در دربی مرسی ساید در مقابل اورتون به دنبال تکل جوردن پیکفورد، از ماه اکتبر تا کنون از میادین دور بوده است.

فن دایک در طی دوره زمستانی در مجموعه ورزشی NAS جایی که چندین ورزشکار و ستاره تصمیم به تمرین در خارج از فصل دارند در دُبی بهبودی خود را دنبال می‌کند ولی شامگاه امروز او ویدئویی را در استوری اینستاگرام‌اش به اشتراک گذاشت که وی در سفر توانبخشی خود تمرین برخی از کارها با توپ را انجام داده است.

این نگرانی وجود داشت که این بازیکن 29 ساله با مشکل ACL برای ادامه فصل از بازی خارج خواهد شد اما تصاویر این مدافع که سخت در دبی کار می‌کند، هواداران لیورپول را امیدوار می‌کند که او می‌تواند به موقع برای کسب عنوان قهرمانی برگردد.

پست اینستاگرامی فن دایک در روزی نشر شد که امشب لیورپول یکشنبه حساسی را پشت سر خواهد گذاشت زیرا این تیم از صدرنشین جدول لیگ برتر (منچستریونایتد) میزبانی خواهد کرد.

غیبت این بازیکن هالندی همراه با دیگر مشکلات آسیب دیدگی چون جو گومز و تیاگو آلکانتارا، باعث شده تا سرخ‌ها در تلاش برای دفاع از عنوان قهرمانی باشند. که پیروزی در آنفیلد باعث می‌شود تیم کلوپ با اختلاف تفاضل گل به صدر جدول لیگ برتر برگردد، اگرچه هر نتیجه دیگری باعث می‌شود یونایتد اوله گونار سولسشر به عنوان تیم برتر انگلستان در نیمه نهایی مرحله اول باقی بماند.

فن دایک در جلسه توانبخشی روز یکشنبه با دژان لاورن مدافع سابق لیورپول پیوست. ستاره سابق سرخ‌ها اکنون برای زنیت سن پترزبورگ توپ می‌زند و فعلا در دُبی تمرین می‌کند.

این دو مدافع بین سال‌های 2018 و 2020 به مدت دو سال‌ونیم در آنفیلد کنار هم بودند و لاورن نشان داد که فن دیک در حال حاضر در توانبخشی "قوی‌تر از همیشه" به نظر می‌رسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала