Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فرصت طلایی رئال برای بازگرداندن حکیمی؛ اینتر توان پرداخت هزینۀ قسط اول را ندارد

© REUTERS / ALBERTO LINGRIAأشرف حكيمي مدافع نادي إنتر ميلان الإيطالي
أشرف حكيمي مدافع نادي إنتر ميلان الإيطالي - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بحران مالی سبب شده اینترمیلان نتواند قسط اول هزینۀ اشرف حکیمی را به رئال مادرید پرداخت کند و این احتمال وجود دارد که مدافع مراکشی به تیم سابق خود برگردد.

به گزارش اسپوتنیک، اشرف حکیمی فصل گذشته در ترکیب دورتموند نمایش درخشانی داشت و هواداران رئال مادرید تصور می کردند تا سال‌ها شاهد حضور یک مدافع راست باکیفت در ترکیب تیم خود هستند، اما پیش از به پایان رسیدن فصل قبل بود که باشگاه اینتر اعلام کرد با رقم 5+40 میلیون یورو برای خرید این مدافع در چند قسط با کهکشانی‌ها به توافق رسیده است.

حکیمی در تابستان راهی این باشگاه شد و در چند دیدار ابتدایی فصل در ترکیب اینتر خیلی خوب نبود و ضعف این بازیکن در امور دفاعی باعث بروز انتقاداتی به او نیز شد، اما او در هفته های اخیر به بهترین مدافع راست اروپا تبدیل شده و بسیاری از کارشناسان او را بهترین خرید فصل می‌دانند.

رئال اما هنوز فرصت باز گرداندن این مدافع را دارد زیرا بحران مالی سبب شده اینترمیلان نتواند قسط اول هزینۀ اشرف حکیمی را به این تیم پرداخت کند.

براساس گزارش لا ریپابلیکا، اینتر می‌خواهد برای پرداخت قسط اول از رئال مادرید زمان بخواهد و اگر این تیم توافق نکند، می‌تواند قرارداد را فسخ و بازیکن خود را برگرداند.

این در حالی‌ست که اینتر قبل از این در پرداخت متغییرات نیز تعلل کرده بود و رئال تا حالا پولی از اینترمیلان دریافت نکرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала