وکیل ترامپ جزئیات پرونده استیضاح را فاش کرد

© AFP 2023 / Jonathan Ernstوکیل ترامپ جزئیات پرونده استیضاح را فاش کرد
وکیل ترامپ جزئیات پرونده استیضاح را فاش کرد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وکیل شخص رئیس‌جمهور برحال امریکا گفت که در بخشی از تیم دفاعی ترامپ در استیضاح است و همچنان درباره نحوه کار وکلا سخن زد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه تلویزیونی ای‌بی‌سی نیوز، رودی جولیانی اعلام کرد که او در بخشی از تیم دفاعی رئیس‌جمهور ترامپ در استیضاح است و همچنان در مورد این که چگونه وکلا کار می‌کنند، سخن زد.

این شبکه به نقل از وی می‌گوید: من حالا درگیر این قضیه هستم. <...> این چیزی است که من روی آن کار می‌کنم.

این وکیل توضیح داد که شواهدی از تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری را ارائه خواهد کرد. به گفته وی، مخالفان ترامپ اظهارات وی در مورد تقلب را تحریک به خشونت می‌دانند، اما اگر ثابت شود که این تقلب واقعاً اتفاق افتاده است، در این صورت سخنان ترامپ به یک دیگاه مشروع تبدیل می‌شود.

وکیل شخصی ترامپ خاطرنشان کرد که دیدگاه‌های مختلفی در مورد اینکه چطور رئیس‌جمهور با استیضاح دوم خود برخورد کند، وجود دارد. جولیانی معتقد است که او باید روند کار غیرقانونی را تمام کند.

وی گفت: اگر آنها تصمیم بگیرند که پرونده را به دادگاه بکشند، او باید استیضاح را کاملاً غیرقانونی رد کند. این تنها استیضاح است که در مدت زمان دو یا سه روز انجام شده است؟

این حقوقدان معتقد است که اجرای چنین تصمیم که کنگره بتواند طی دو یا سه روز هر کس را استیضاح و یا به هر موضوعی اعتراض کند، سابقه دارد و امکان پذیر است.

وی تاکید کرد که نباید به سخنان ترامپ به عنوان تحریک به خشونت نگاه کرد، به این دلیل که مدتی بین سخنرانی رئیس‌جمهور و ناآرامی‌ها می‌گذرد، در حالی که تحریک انگیزه‌ای برای اقدام فوری است.

وی توضیح داد: مردم باید وسط سنخرانی و مستقیم به کاپیتول بدوند. این اساساً تحریک است.

با این حال، جولیانی رد نکرد که ترامپ می‌تواند در جریان دادگاه شهادت دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала