Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان رابطه عاشقانه بازی‌ساز محبوب در لندن؛ اوزیل به ترکیه رفت

© REUTERS / PAUL CHILDSMesut Özil
Mesut Özil - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسوت اوزیل پس از خداحافظی با آرسنالی‌ها رسما راهی ترکیه شد تا بتواند کارانتقالش به فنرباغچه را رسمی سازد.

به گزارش اسپوتنیک؛ مسوت اوزیل ستاره خط میانی آرسنال پس از توافق برای لغو قراردادش در شمال لندن، طی یک انتقال آزاد قرار است راهی سوپرلیگ ترکیه شود. او برای نهایی کردن این کار به ترکیه رفت.

این بازیکن 32 ساله روز یکشنبه از هم تیمی‌هایش در آرسنال و کارکنان این تیم در بخش تمرینی خداحافظی گرفت تا به اقامت هفت‌و‌نیم ساله‌اش در شمال لندن نقطه پایان بگذارد.

آرسنال به او اجازه سفر به استانبول را داده و در آنجا قبل از نهایی شدن انتقالش به فنرباغچه باشگاهی که او در دوران کودکی حمایت می‌کرد، تحت معاینات پزشکی قرار خواهد گرفت. پس از آن لازم است که مدارک مورد نظر تکمیل شود زیرا آرسنال و اوزیل به توافق رسیده‌اند که قرارداد 350.000 پوندی خود را در هفته که قرار است در تابستان منقضی شود، به موقع لغو شود.

منابع در آرسنال می‌گویند تا زمان انجام تمام مراحل معمول هیچ اعلامیه رسمی در مورد خروج ستاره آلمانی اعلام نخواهد شد. اما اوزیل پیش از اقدام‌اش با کانال ترکی NTV صحبت کرده و گفت: "من بسیار هیجان زده و خوشحالم. من یک طرفدار فنرباغچه هستم. به عنوان یک هوادار فنرباغچه، خدا پوشیدن آن پیراهن را ممکن کرد. من تمام تلاشم را خواهم کرد. امشب با خانواده‌ام به استانبول می‌آیم. زمان پرواز مشخص نیست. من امشب آنجا خواهم بود."

فنرباغچه همچنین تایید کرد که این حرکت در حال انجام است و گفت: "مذاکرات در مورد انتقال بازیکن حرفه‌ای فوتبال مسوت اوزیل آغاز شده است."

در آرسنال خیال آسوده‌ای وجود خواهد داشت که یک حماسه که از ابتدای فصل زمانی که اوزیل از ترکیب 25 نفره لیگ برتری میکل آرتتا کنار گذاشته شد، در حال اجرا بود و سرانجام به پایان می‌رسد.

اوزیل همیشه اصرار داشت که تا پایان قراردادش در آرسنال بماند اما موقعیت انتقال به فنرباغچه، تیم محبوب او تغییر موضع چشمگیری داشته است.

مسوت 184 بازی در لیگ برتر برای توپچی‌ها انجام داد و طی آن 33 گل به ثمر رساند و 54 گل دیگر نیز ساخت.

آرسنال در مدت حضورش در شمال لندن چهار جام حذفی را به دست آورد و در فصل 16-2015 با ثبت 19 پاس گل بهترین بازیکن این تیم لقب گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала