Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیش بازی لیورپول – یونایتد؛ جذاب، مهیج و داغ در حد ال‌کلاسیکو

© REUTERS / ANDY RAINخوان ماتا نجم مانشستر يونايتد
خوان ماتا نجم مانشستر يونايتد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ورزشگاه آنفیلد امشب شاهد تقابل جذاب لیورپول و منچستریونایتد است و برنده این دیدار می‌تواند صدرنشینی جدول لیگ برتر انگلیس بماند.

به گزارش اسپوتنیک، حساس‌ترین دیدار هفته نزدهم لیگ برتر انگلیس، امشب میان منچستریونایتد صدرنشین و لیورپول دوم جدولی در ورزشگاه آنفیلد برگزار خواهد شد و هر دو تیم تلاش خواهند کرد تا در این دیدار به برتری دست یابند و در صدر جدول تکیه کنند.

تیم فوتبال لیورپول   Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
حریفان لیورپول و منچستریونایتد در دور بعدی اف ای کاپ مشخص شد+ویدیو

این دیدار در سال‌های اخیر اهمیت خود را به سبب افت منچستریونایتد از دست داده بود و حالا بار دیگر با صدرنشینی یونایتد در لیگ برتر انگلیس، می‌توان یک جدال حساس بین دو تیم بزرگ و پرافتخار انگلیس را شاهد بود.  

این دیدار محک جدی برای منچستریونایتد است که در قامت مدعی اصلی قهرمانی ظهور کرده و اگر در این دیدار به برتری دست یابد، قطعاً جایگاه خود را ثابت خواهد کرد.

از سویی هم تیم یورگن کلوپ از روزهای خوبش فاصله گرفته است ولی همچنان در خانه حریف قدرتمندی محسوب می شود چرا که آخرین باخت خانگی آن ها در لیگ برتر به اپریل سال 2017 بر می گردد. آن‌ها می‌توانند با کسب یک برد روحیه بخش در بازی امشب، دوباره به صدر برگردند، اما برنده نشدن در هیچ یک از سه بازی لیگ برتری آخر موجب شده تا لیورپول اندکی زیر بار انتقاد برود.

لیورپول و منچستر یونایتد تا کنون 174 بار در لیگ برتر در برابر هم صف‌آرایی کرده اند که سهم سرخ‌ها 57 پیروزی، 49 تساوی بوده و یونایتد نیز 68 پیروزی کسب کرده است.

در این تعداد بازی، لیورپول موفق به زدن 224 گُل و منچستریونایتد نیز 238 گُل به ثمر رسانده است.

آخرین جدال دو تیم در دیدار برگشت فصل قبل که قبل از شیوع کرونا بود، لیورپول 2 بر 0 منچستریونایتد را در آنفیلد مغلوب کرد. فان‌دایک و صلاح در آن دیدار گل‌های قرمزهای مرسی‌ساید را زدند.

مصدومان و محرومان؛ ویرجیل فان‌دایک، جو گومز، دیوگو ژوتا و کاستاس سیمیکاس به طور قطعی در ترکیب لیورپول قرار نخواهند گرفت. جوئل ماتیپ و نبی کیتا با رفع مصدومیت شاید به این دیدار مهم برسند. مارکوس روخو و فیل جونز هم مصدومان منچستریونایتد هستند. ویکتور لیندلوف بهبود پیدا کرده و شاید به بازی در آنفیلد برسد.

این دیدار امشب ساعت 09:00 به وقت افغانستان برگزار خواهد شد و میلیون‌ها هوادار را پای تلویزیون میخکوب خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала