روسیه اطلاعات نادرست در مورد عدم ثبت واکسین روسی کرونا در برازیل را تکذیب کرد

© Photo / RDIFروسیه اطلاعات نادرست در مورد عدم ثبت واکسین روسی کرونا در برازیل را تکذیب کرد
روسیه اطلاعات نادرست در مورد عدم ثبت واکسین روسی کرونا در برازیل را تکذیب کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه انتشار اطلاعات نادرست رسانه‌ها در مورد عدم ثبت واکسین روسی ضدکرونا «اسپوتنیک وی» در برازیل را رد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه انتشار اطلاعات نادرست برخی رسانه‌ها منبی بر امتناع در تسریع ثبت واکسین «اسپوتنیک وی» در برازیل را رد کرده می‌گوید که آژانس نظارت بر سلامت ملی برازیل اطلاعات بیشتری در مورد واکسین روسی درخواست کرده است که به زودی ارائه می‌شود.

صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه می‌گوید که درخواست اطلاعات اضافی توسط تنظیم کننده روال استاندارد است و به این معنا نیست که از ثبت آن امتناع شده است.

کنگره برازیل همچنان لایحه‌ای را که در سنای کشور تحت بررسی است تصویب کرد که در صورت تصویب آن، به طور خودکار به برازیل امکان استفاده از واکسین ثبت شده در چندین کشور از جمله روسیه را می‌دهد.

اسپوتنیک وی قبلاً در چارچوب مجوز استفاده اضطراری در الجزایر، ارجنتین، بولیویا، صربستان، ونزوئلا، پاراگوئه و فلسطین ثبت شده است. انتظار می‌رود که هفته آینده در دو کشور دیگر نیز به ثبت برسد.

صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه می‌گوید که به عنوان بخشی از فعالیت‌ اطلاعات ضد واکسین «اسپوتنیک وی» اطلاعات نادرست به‌طور عمدی در شب و روزهای تعطیل منتشر می‌شود تا پیگیری‌اش سخت‌تر باشد. این مرکز از خبرنگاران خواسته است برای فرار از نشر اخبار نادرست، اطلاعات را قبل از نشر، بررسی کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала