زاخارووا: امریکا سیاست سرکوبگرانه ای را در قبال شهروندانش دنبال می کند

© Sputnik / Foreign Ministry of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر زاخارووا: امریکا سیاست سرکوبگرانه ای را در قبال شهروندانش دنبال می کند
زاخارووا: امریکا سیاست سرکوبگرانه ای را در قبال شهروندانش دنبال می کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه درباره سیاست ایالات متحده امریکا در قبال شهروندانش گفت، که این کشور سیاست سرکوبگرانه ای در قبال شهروندانش دنبال می کند. 
نشانه دهی بایدن برای روسیه - اسپوتنیک افغانستان
نشانه دهی بایدن برای روسیه

به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه درباره سیاست ایالات متحده امریکا در قبال شهروندانش گفت: ایالات متحده سیاست سرکوبگرانه ای را در قبال شهروندان خود دنبال می کند؛ در هفته های پسین طرفداران دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی حتی دوستدار به اخذ شهروندی روسیه هستند.

زاخارووا افزود: "نگران کننده ترین چیز این است که بحران عمیقی که تاکنون هر امریکایی را تحت تأثیر قرار داده است، مربوط به کشوری است که دارای قدرتمندترین، پرحجم ترین و بزرگترین بودجه نظامی است. این ایالات متحده بود که تحریم های غیرقانونی را به عنوان ابزاری برای مدیریت همه کشور های دیگر، وارد عمل در جهان غرب کرد. دقیقاً به همین دلیل است، که با فرآیندهایی که در آنجا اتفاق می افتد، از این واقعیت ناشی می شود که این کشور است که سیاست سرکوبگرانه ای را در جهان انجام می دهد و امروز نیز در رابطه با شهروندان خود نیز این را نشان داد، ما نگران هستیم".

به گفته ای وی، اکنون مشهورترین دیدگاه های که وی از امریکایی های پشتیبان ترامپ در شبکه های اجتماعی دریافت می کند نحوه دریافت شهروندی روسیه است.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала