نشانه دهی بایدن برای روسیه

© REUTERS / Kevin Lamarqueنشانه دهی بایدن برای روسیه
نشانه دهی بایدن برای روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور منتخب امریکا با انتصاب معاون وزیر خارج جدید برای این کشور نشان داد که پیوندهای امریکا با روسیه در دوره ریاست جمهوری او بدتر خواهد شد. 
دعوت از روسیه برای شرکت در مراسم تحلیف بایدن - اسپوتنیک افغانستان
دعوت از روسیه برای شرکت در مراسم تحلیف بایدن

به گزارش اسپوتنیک، The National Interest می نویسد: انتصاب ویکتوریا نولاند به عنوان معاون وزیر خارجه می تواند به این معنی باشد که دولت جو بایدن در حال انتخاب دوره ای برای بدتر شدن روابط با روسیه است.

نولاند یکی از پیشکسوتان خدمات خارجی به شمار می رود. وی بیش از 30 سال در وزارت امور خارجه امریکا به عنوان رئیس ارشد روسیه و کشورهای اتحاد جماهیر شوروی پیشین کار کرده و روسی سخن می گوید.

این نشریه خاطرنشان کرده است، که نولاند از فعالان سیاست باراک اوباما در قبال روسیه و اوکراین بود و وی به رئیس جمهور بعدی امریکا توصیه می کند، که تحریم های جدیدی را اعمال کند و جبهه ای جهانی برای مهار "تجاوز نظامی" روسیه ایجاد کند.

همچنین، به گفته نویسندگان نشریه National Interest، انتصاب نولاند "باعث شادی در کیف شد"، زیرا وی فعالانه از شورش های میدان در سال 2014 حمایت کرد: او برای معترضین به اوکراین غذا توزیع کرد، و با دولت جدید اوکراین دیدار و به ویژه، وی با پترو پروشینکو درباره اجرای الزامات توافق نامه مینسک و پیشرفت اوکراین در موضوع اصلاحات گفتگو کرد.

این نشریه می نویسد: "پیام های مربوط به انتصاب آینده ویکتوریا نولاند به نشانه ای واضح برای مسکو تبدیل شده است که احتمال نزدیکی معنادار بین ایالات متحده و روسیه تحت دولت بایدن را کاهش می دهد".

در آستانه بایدن، نامزادانی را برای پست معاونان دبیران امور خارجه منصوب کرد. وی وندی شرمن را به عنوان اولین معاون وزیر امور خارجه نامزد کرد، که در زمان اوباما تیمی از مذاکره کنندگان با ایران را در مورد مسئله هسته ای هدایت می کرد. برایان مک کیون، دستیار سیاست خارجی بایدن، همچنین می تواند معاون اول دیگری شود. بانی جنکینز به سمت معاون وزیر امور خارجه برای کنترل تسلیحات و امنیت بین المللی ارتقا یافت. وی بیشتر به دلیل رهبر زنان رنگین پوست برای ارتقای صلح ، امنیت و تغییر رویکرد درگیری شناخته شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала