Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

این شکست یک‌قدم رو به عقب نبود، اخراج مسی؟ نمی‌خواهم در این باره صحبت کنم

© REUTERS / JUAN MEDINASoccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman
Soccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی بارسا ترجیح داد در مورد داوری بازی فینال سوپرکاپ اسپانیا اظهارنظر نکند.

به گزارش اسپوتنیک، رسلونا و اتلتیک بیلبائو در چارچوب فینال سوپرکاپ 2021 اسپانیا مقابل هم قرار گرفتند و این دیدار پرهیجان و جذاب در نهایت با برتری 3-2 بیلبائو به پایان رسید تا دست رونالد کومان و شاگردانش از جام کوتاه بماند.

Лионель Месси на матче Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
شب تلخ بارسا تکمیل شد؛ نخستین کارت سرخ «لیونل مسی» با پیراهن آبی‌اناری‌ها + عکس
رونالد کومان از نتیجه این بازی بسیار عصبانی بود. وی پس از اتمام این بازی گفت:«این یک قدم رو به عقب نیست. کسب جام نشان دهنده آن است که در مسیر درستی قرار دارید و ما میخواهیم به همه ثابت کنیم که راه درستی را پیش گرفته ایم. ما همه کار برای پیروزی انجام دادیم و باید به پیشرفت ادامه بدهیم».
سرمربی هالندی آبی‌اناری‌ها در ادامه در باره اخراج فوق ستاره تیمش در این بازی گفت:«داوری؟ بهتر است که در مورد آن حرف نزنم چون تنها تکرار حرف هایم خواهد بود. بعد از سال‌ها او بخوبی میداند که چه زمانی بازی کند و چه زمانی بازی نکند. او دراین بازی تصمیم گرفت که بازی بکند و چیز دیگری برای گفتن وجود ندارد».

بارسلونا شب گذشته در حالی که تا دقیقه 91 با نتیجه 2-1 از بیلبائو پیش بود، در نهایت 3-2 بازنده شد و اولین جام فصل برای این تیم از دست رفت. جامی که می توانست برای رونالد کومان بسیار حیاتی باشد. لیونل مسی هم دقیقه 120 به دلیل خطای عمد روی بازیکن حریف، کارت سرخ گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала