Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی یونایتد: یک امتیاز خوب است، شایستۀ پیروز شدن نبودیم

© REUTERS / Action Images / Jason Cairnduff Тренер Уле Гуннар Сульшер во время матча "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Тренер Уле Гуннар Сульшер во время матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی منچستریونایتد با وجود نارضایتی از عملکرد شاگردانش برابر لیورپول از یک امتیاز راضی است.

به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد مقابل لیورپول موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشت، اما بی‌شک با نتیجه تساوی بدون‌گل آن‌ها راضی‌تر از میزبان بودند، چرا که صدر جدول لیگ برتر انگلیس را حفظ کردند.

Роберто Фирмино во время игры Ливерпуль - Тоттенхэм Хотспур - اسپوتنیک افغانستان
لیورپول 0 من‌یونایتد0؛ آلیسون ناجی کلوپ در آنفیلد + عکس
اوله‌گنار سولشائر پس از پایان این بازی در نشست خبری حضور پیدا کرد و در پیوند به اتفاقات شب گذشته گفت:«شایسته کسب 3 امتیاز نبودیم چرا که به اندازه کافی خوب بازی نکردیم. خودمان را در بازی به حریف تحمیل نکردیم، به خصوص در نیمه اول. در بازی رشد کردیم و نیمه دوم دو موقعیت خیلی خوب داشتیم. می‌توانستیم بهتر از این بازی کنیم و این را می‌دانیم».
سرمربی شیاطین سرخ در پایان اظهار داشت:«صادقانه بگویم، در حال حاضر ناامید شده‌ایم. با مصدومیت‌هایی که لیورپول اخیراً داشته، می‌خواستیم به اینجا بیاییم و نتیجه بهتری بگیریم. این کار را نکردیم، اما یک امتیاز هم خوب است. این فقط نتیجه نیست که بابتش ناامید شده ایم، بلکه در برخی موارد نیز می توانستیم واکنش بهتری داشته باشیم. من می دانم که این پسران می توانند بهتر از این هم بازی کنند».

منچستریونایتد شب گذشته در شرایطی در ورزشگاه آنفیلد برابر لیورپول به تساوی بدون گل رسید که در نیمه دوم دو فرصت درخشان برای گلزنی داشت که آلیسون بکر هر دو موقعیت را دفع کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала