Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام تبریک رئال مادرید به بیلبائو پس از قهرمانی سوپرجام

© REUTERS / ALBERT GEAرئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید در پیامی توییتری به بیلبائو به خاطر قهرمانی سوپرجام اسپانیا تبریک گفت.

به گزارش اسپوتنیک، بسیاری از سازمان‌های مختلف فوتبال اسپانیا همچون فدراسیون، کمیته المپیک و باشگاه هایی نظیر ایبار، والنسیا، ویارئال و سوسیداد  و حتی خود بارسلونا در پیام هایی توییتری به بیلبائو تبریک گفتند.

Игроки команды Athletic Bilbao празднуют победу над FC Barcelona - اسپوتنیک افغانستان
بارسلونا 2 اتلتیک 3؛ کامبک دراماتیک بیلبائو در شب اخراج مسی + عکس

در این میان اما، یکی از پیام‌هایی که بیشتر مورد توجه قرار گرفت، پیام تبریک رئال مادرید بود. هواداران رئال مادرید قطعا از شکست حریف دیرینه در فینال سوپرجام خوشحال شدند و باشگاه رئال مادرید هم در پیامی توییتری این گونه به بیلبائو تبریک گفت:

«تبریک به باشگاه اتلتیک بیلبائو و هوادارانش به خاطر قهرمانی شایسته در سومین سوپرجام اسپانیا در تاریخ این باشگاه. بسیار مبارک باشد». اتلتیک بیلبائو در عرض چهار روز هر دو غول فوتبال اسپانیا یعنی رئال مادرید و بارسلونا را شکست داد و در عین شگفتی توانست قهرمان سوپرجام اسپانیا شود.

در واقع شاید قبل از شروع مسابقات به نظر می رسید که "شیرها" کمترین شانس را برای قهرمانی در میان چهار تیم دارند چرا که در جدول لالیگا نسبت به سایر رقبا در جایگاه پایین تری قرار داشتند اما مارسلینو که تازه دو هفته است هدایت تیم بیلبائو را به عهده گرفته، توانست انرژی و روحیه را به تیمش تزریق کند.

بدین ترتیب تیم باسکی با کسب دو برد درخشان توانست سوپرجام اسپانیا را کسب کند و برای سومین بار در تاریخ خود این جام را کسب کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала