Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چراغ سبز لئوناردو به مسی؛ پی‌اس‌جی برای لئو برنامه دارد

© Photo / FCBarcelona/ TwitterFirst workout of the day Lionel Messi
First workout of the day Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه پاریسن‌جرمن، به جذب مسی در تابستان آینده چراغ سبز نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از آنکه مسی در تابستان خواهان جدایی از بارسلونا شد و در نهایت با مقاومت مدیران باشگاه ماندنی شد، آینده این بازیکن به مسئله بسیار مهم و اساسی مبدل شده است.

همه خواهان ماندن این بازیکن در بارسلونا اند اما تا حالا مذاکره برای تمدید قرارداد آغاز نشده و مسی نیز گفته است که در پایان فصل در این مورد تصمیم‌گیری خواهد کرد.

باشگاه‌های زیادی به دنبال جذب این بازیکن به صورت آزاد در تابستان اند و باشگاه پاریسن‌جرمن به دلیل حضور نیمار و پوچتینو در این باشگاه، شانس بیشتری برای جذب این بازیکن دارد.

در همین حال لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه پاریسن‌جرمن در گفت‌و گو با فرانس فوتبال به جذب مسی چراغ سبز نشان داد و مدعی شد که رویای حضور این بازیکن را دارند.

او در این مورد گفت:" بازیکنان بزرگی همچون مسی همیشه در فهرست ما خواهند بود. اما حالا زمان آن نیست که در موردش صحبت کنیم یا رویای آن را ببینیم. در باشگاه افراد زیادی اند که در مورد جذب بازیکنان کار می‌کنند و البته ما هنوز این کار را انجام نداده‌ایم اما چوکی برای ما در نظر گرفته شده است. چهار ماه در فوتبال یک زمان بسیار طولانی است مخصوصاً در دوره‌ای که در آن حضور داریم".

حرف‌های لئوناردو نشان می‌دهد که این باشگاه برای جذب مسی برنامه دارد و در راه عملی شدن این برنامه از نیمار و پوچتینو نیز استفاده خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала