Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلوپ: این سخت‌ترین دوران حرفه‌ای من نیست، لیورپول هنوز فرصت دارد

© REUTERS / Carl Recineکلوپ
کلوپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی آلمانی لیورپول به این باور است تیمش هنوز جا برای پیشرفت دارد.

به گزارش اسپوتنیک، لیورپولی‌ها امیدوار بودند در آنفیلد مثل دو فصل گذشته منچستریونایتد را شکست دهند و صدر جدول را پس بگیرند، اما متوقف شدند و به رده چهارم لیگ برتر انگلیس سقوط کردند.

Юрген Клопп во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان
این لیورپول - لیورپول کلوپ نیست؛ سه بازی متوالی بدون گل در لیگ
یورگن کلوپ با وجود این تساوی و سه بازی گل نزدن از تیمش راضی بود:«ما یک امتیاز بیشتر از قبل از این بازی داریم. فکر کنم عملکردمان آنقدر خوب بود که بتوانیم برنده شویم، اما برای بردن باید گل بزنید که این کار را نکردیم.هر وقت با منچستریونایتد مسابقه دادیم برای ما تهدید بوده‌اند. آن‌ها همیشه خوب و سازمان‌یافته بوده‌اند. گاهی اوقات به دلیل اشتباهات تحت فشار قرار می‌گرفتند».
کلوپ درباره سه بازی گل نزدن تیمش هم گفت:«تلاش می‌کنیم، امتیاز می‌گیریم یا تلاش می‌کنیم و گل نمی‌زنیم. ما نباید نگران این موضوع باشیم، اما بدیهی است که روی آن کار خواهیم کرد. این دلیلی برای این که واقعیت را نادیده بگیریم، نیست. فقط امیدواریم دوباره اوضاع خوب شود».
کلوپ درباره وضعیت لیورپول با وجود مصدومان هم بیان کرد:«این سخت‌ترین دوره زندگی من نیست، حتی نزدیک به آن هم نیست. در شرایط فعلی ما فوتبال بازی می‌کنیم. مصدوم داشته‌ایم و هنوز بازیکن مصدوم داریم، اما به مصدومیت‌های طولانی‌مدت عادت کرده‌ایم، اما کم‌کم بازیکنان برمی‌گردند. یکی از این موارد تیاگو بود که امروز عالی بازی کرد».

سرمربی لیورپول در پایان درباره جایگاه تیمش هم گفت:«در میان گروهی هستیم که برای حضور بین 4 تیم اول جدول می‌جنگند و برای حضور در این جایگاه‌ها باید امتیاز بگیریم». لیورپول در شبی که قادر به خلق موقعیت های چندانی روی دروازه یونایتد نبود، در نهایت در خانه خود به تساوی بدون گل برابر این تیم رضایت داد.

لیورپول برای اولین بار از سال 2005 در سه بازی پیاپی لیگ برتر موفق به گلزنی نشده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала