Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گریزمن: خوب دفاع نکردیم، همه عصبانی هستیم چون فینال از دست رفت

© AFP 2023 / Josep LagoФорвард испанского футбольного клуба "Барселона" Антуан Гризманн на матче с "Хетафе" в Барселоне, Испания
Форвард испанского футбольного клуба Барселона Антуан Гризманн на матче с Хетафе в Барселоне, Испания - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم فرانسوی بارسا شب گذشته دو گل زد اما برای قهرمانی تیمش در سوپرکاپ کفایت نمی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، مهاجم بارسلونا که گل‌هایش برای پیروزی در فینال سوپرجام اسپانیا کافی نبود، پس از پایان بازی اعلام کرد ناراحت و عصبانی است.

Игроки команды Athletic Bilbao празднуют победу над FC Barcelona - اسپوتنیک افغانستان
بارسلونا 2 اتلتیک 3؛ کامبک دراماتیک بیلبائو در شب اخراج مسی + عکس
گریزمن پس از بازی گفت:«عصبانی و ناراحت هستم. تمام حس‌های بد را پس از دست دادن فینال دارم. می‌دانستیم تیم مارسلینو خیلی خوب پرس می کند. دچار اشتباهات فراوانی شدیم. اتلتیک خیلی خوب بازی کرد و تلاش زیادی کرد».
گریزمن در ادامه گفت:«اتلتیک به خوبی پرس کرد و تا دقیقه پایانی ایمان داشتند که نتیجه را بر می گردانند و در نهایت همینطور هم شد. امشب اشتباهات استراتژیکی داشتیم و باید بسیار کار کنیم تا این ناکامی جبران شود. خوب دفاع نکردیم و روی ضربات ایستگاهی کسی حرف نمی زد. اینگونه مواقع یکی باید فریاد بزند».

گریزمن در فینال سوپرجام اسپانیا که یکشنبه شب بین دو تیم بارسلونا و اتلتیک بیلبائو برگزار شد درخشید و توانست یک دبل به نام خود کند اما گل‌های مهاجم فرانسوی برای آبی اناری‌ها کافی نبود و تیمش در پایان وقت‌های اضافه با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала