Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اینتر2 یوونتوس 0؛ پیرلو دو دست به استاد تسلیم شد

© REUTERS / POOLSan Siro, Milan, Italy - February 27, 2020 Inter Milan's Romelu Lukaku celebrates his goal with Alexis Sanchez
San Siro, Milan, Italy - February 27, 2020    Inter Milan's Romelu Lukaku celebrates his goal with Alexis Sanchez - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال اینترمیلان در مهم‌ترین بازی سری آ ایتالیا در خانه برابر یوونتوس به برتری خفیف رسید اما صدرجدول را از میلان گرفت.

به گزارش اسپوتنیک؛ در هفته 18 رقابت‌های سری آ ایتالیا دو تیم اینترمیلان و یوونتوس در ورزشگاه جوزپه‌مه‌آتزا از ساعت 12:15 به وقت کابل به مصاف هم رفتند که سرانجام این دیدار با حساب 2-0 به سود اینتر خاتمه یافت.

اینتر که با هدایت کونته در این فصل در کورس قهرمانی با میلان رقابت می‌کند، این بازی را پرسرعت و کاملا برتر دنبال کرد تا بتواند خیلی زود حریف را غافل‌گیر کند که همین طور شد و آرتور ویدال روی پاس باستونی در دقیقه 12 گل زد.

نتیجه 1-0 تا پایان 45 دقیقه اول تغییر نیافت و اینتر برنده به رختکن رفت.

در نیمه دوم تیم کونته بازه قدرتمندتر ظاهر شد و بار دیگر به گل رسید. در دقیقه 50 یووه فرصت یافت تا گل‌زنی کند ولی برعکس، یک دقیقه بعد میزبان سریع بازی را جریان داد و پاس بلند و بینظیر باستونی سبب شد تا بارِلا در میان تلاش مدافعان یوونتوس دروازه شزنی را باز کند و حساب کار را 2-0 بسازد.

 

فشار بی امان اینتر هر لحظه بیشتر می‌شد و تیم پیرلو نمی‌توانست بازی را کنترول کند ولی با وجود زمینه‌سازی‌های فراوان، دیگر توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا بازی با همان نتیجه 2-0 به سود اینتر خاتمه یابد.

اینتر با این پیروزی مهم 40 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر و تفاضل گل بهتر صدرجدول را موقتا از آث میلان گرفت. در حالی‌که یوونتوس در امتیاز 33 و جایگاه پنجم جدول ابقا شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала