Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر انگلیس از دید لمپارد

© AFP 2023 / Adrian DennisГлавный тренер «Челси» Фрэнк Лэмпард во время футбольного матча английской Премьер-лиги между «Челси» и «Манчестер Юнайтед»
Главный тренер «Челси» Фрэнк Лэмпард во время футбольного матча английской Премьер-лиги между «Челси» и «Манчестер Юнайтед»  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرانک لمپارد سرمربی چلسی، در مورد مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر انگلیس صحبت کرد و شانس لسترسیتی را برای کسب عنوان قهرمانی از همه بیشتر دانست.

به گزارش اسپوتنیک، لیگ برتر انگلیس، بر عکس فصل گذشته که لیورپول تنها مدعی قهرمانی بود و در نهایت قهرمان نیز شد، در این فصل چند مدعی دارد و در حال حاضر یونایتد، سیتی، لستر، لیورپول و تاتنهام با هم برای رسیدن به صدر جدول و برای قهرمانی می‌جنگند.

Главный тренер «Челси» Фрэнк Лэмпард во время футбольного матча английской Премьер-лиги между «Челси» и «Манчестер Юнайтед»  - اسپوتنیک افغانستان
لمپارد در آرزوی رسیدن به نیمکت داغ نیوکمپ

باشگاه‌هایی چون اورتون و چلسی نیز شانس برای قهرمانی دارند اما در حال حاضر در جایگاه بهتری قرار ندارند.

چلسی که قرار است این هفته به مصاف لسترسیتی برود، شانس دارد سه امتیاز به دست آورده و بار دیگر به صدر جدول نزدیک شود.

لمپارد در آستانه این دیدار  شانس تیم خودش را برای قهرمانی اندک می‌داند و لستر از دید او جدی‌ترین مدعی عنوان قهرمانی محسوب می‌شود.

سرمربی چلسی در کنفرانس خبری قبل از این دیدار به خبرنگاران گفت:" لستر مطمئناً به دلیل نحوه بازی، نتیجه گیری و موقعیت که در جدول لیگ دارد، مدعی اصلی قهرمانی است. فصل گذشته ما توانستیم در اواخر فصل از آن‌ها بالاتر برویم و این دستاور بزرگ برای ما بود. آن‌ها در حال حاضر نیز تیم خوبی اند و بازیکنان و سرمربی بسیار خوبی دارند".

این در حالی‌ست که بامداد چهارشنبه در ورزشگاه کینگ پاور مهمان لستر است و دیدار فوق‌العاده دشواری در پیش دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала