Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وجه مشترک مورینیو و سولسشر، هر دو بس پارک می‌کنند

© AFP 2023 / Glyn KirkТренер "Манчестер Юнайтед" Уле Гуннар Сульшер во время матча с "Челси"
Тренер Манчестер Юнайтед Уле Гуннар Сульшер во время матча с Челси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پل اینس هافبک سابق شیاطین سرخ از سبک بازی سولشر به شدت انتقاد و مدعی شد که این سرمربی نرویژی همچون مورینیو از تاکتیک دفاع چند لایه استفاده می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته منچستریونایتد در ورزشگاه آنفیلد به مصاف لیورپول رفت و این فرصت را داشت تا اختلاف را با این تیم به 6 امتیاز برساند، اما بازی با نتیجه 0-0 به پایان رسید و این دیدار مهم برنده نداشت.

Football Soccer - Premier League - Swansea City vs Manchester United - Swansea, Britain - August 19, 2017 Manchester United's Paul Pogba celebrates after the match - اسپوتنیک افغانستان
ستایش سولسشر از عملکرد بی‌نظیر ستاره جنجالی شیاطین سرخ

اوله گونار سولسشر سرمربی منچستریونایتد، در این دیدار با تاکتیک دفاعی چند لایه وارد میدان شده بود و در اکثر دقایق بازی به دفاع پرداخت.

این موضوع سبب شد تا کارشناسان و برخی از بازیکنان سابق منچستریونایتد از این تاکتیک سرمربی شیاطین سرخ انتقاد و او را با مورینیو مقایسه کنند.

یکی از منتقدان شدید سولسشر، پل اینس هافبک سابق شیاطین سرخ  بود که بخاطر از دست رفتن دو امتیاز شدیداً ابراز تأسف کرد.

او در این مورد به تاک اسپورت گفت:" از آغاز بازی می‌شد برنامه بازی منچستریونایتد را دید. آن‌ها دفاع بسیار عمیقی داشتند. یونایتد در نیمه اول بسیار ضعیف بود‌. به یاد دارم که چند سال قبل مورینیو به آنفیلد رفت و بس را مقابل دروازه حریف پارک کرد. دقیقا همان کاری که سولشر نیز شب گذشته انجام داد. ما می‌دانستیم که آن‌ها دفاع خواهند کرد و روی بازیکنانی چون مارکوس رشفورد و آنتونی مارسیال برای ضد حمله تکیه خواهند کرد اما من در یونایتد بازی کردم و نباید برای دفاع به آنفیلد رفت. من دوست داشتم حمله آن‌ها برابر لیورپول را ببینم".

این در حالی‌ست که یونایتد با وجود این تساوی در صدر جدول ماند و لیورپول را به رده چهارم فرستاد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала