Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان در مورد امباپه: بازیکنان بزرگ جای بازی خود شان را انتخاب می‌کنند

© REUTERS / Juan Medina/ArşivZinedine Zidane Real Madrid'e geri döndü
Zinedine Zidane Real Madrid'e geri döndü - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین الدین زیدان با اشاره به اینکه کیلیان امباپه، مهاجم پاریسن‌جرمن به حضور در رئال مادرید چراغ سبز نشان داده است، اظهار داشت: جایی که می‌خواهد فوتبالش را انجام دهد، به او بستگی دارد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید مدت‌هاست کلیان امباپه را در زیر نظر دارد و این باشگاه مصمم است در تابستان آینده برای جذب این بازیکن اقدام کند.

Kylian Mbappé et Neymar - اسپوتنیک افغانستان
برنامۀ پی‌اس‌جی برای تمدید قرارداد با نیمار و امباپه

این بازیکن جوان که قراردادش در پایان سال 2022، با باشگاه پاریسن‌جرمن به پایان می‌رسد، بارها به رئال مادرید چراغ سبز نشان داده است و تمایل دارد به فوتبالش در این باشگاه ادامه دهد.

اخیراً رونالدو نازاریو در مورد آینده امباپه گفته بود که بازیکنان بزرگ تصمیم می‌گیرند که در چه تیمی بازی کنند و بدرخشند.

با توجه به گفته‌های نازاریو و چراغ سبز امباپه، زیدان در کنفرانس خبری در مورد آینده امباپه صحبت کرد و مدعی شد که رونالدو راست گفته است.

زیدان به خبرنگاران گفت:" بله، من فکر می‌کنم رونالدو این‌طور گفت و دقیق گفته است. من هم همین‌طور فکر می‌کنم، اما همه قرارداد دارند و درگیر شدن در کارهای بازیکنانی که در تیم شما نیستند، کار درستی نیست. متاسفم که دقیق پاسخ نمی‌دهم. مشکل ما بازی فرداست، بقیه مسائل متعلق به شماست تا در موردش صحبت کنید".

این در حالی‌ست که روز گذشته لئوناردو مدیر ورزشی پاریسن‌جرمن نیز در مورد امباپه صحبت کرد و مدعی شد که برای ماندن هیچ بازیکنی عذر نخواهند کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала