Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افت وحشتناک ارزش «گرت بیل» در بازار نقل‌و‌انتقالات

© MATT DUNHAMTottenham Hotspur's Gareth Bale reacts after the match between Tottenham Hotspur and West Ham United
Tottenham Hotspur's Gareth Bale reacts after the match between Tottenham Hotspur and West Ham United  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ازش ستاره ولزی تاتنهام در بازار نقل و انتقالات با کاهش شدیدی مواجه شده است.

به گزراش اسپوتنیک، اوضاع گرت بیل در تاتنهام هر روز خراب و خراب‌تر می‌شود. در واقع بیل که در سال 2013 به عنوان گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال تا آن زمان به رئال پیوست، حالا در تاتنهام به یک “گرم کننده نیمکت” تبدیل شده است.

گرت بیل ستاره تاتنهام  Футбол. Чемпионат Европы - 2016. Матч Россия - Уэльс - اسپوتنیک افغانستان
اختلاف بر سر تمدید قرارداد؛ احتمال بازگشت «گرت بیل» به رئال قوت گرفت

بر اساس گزارش نشریه «ABC» اسپانیا، گرت بیل که در بازار نقل و انتقالات شاهد ارزش 90 میلیون یورویی او هم بودیم در نقل و انتقالات جاری ماه جنوری تنها 20 میلیون یورو ارزش دارد. این نشریه همچنین نوشت که گرت بیل دومین بازیکن رئال‌ است که بیشترین حقوق را می‌گیرد، اگر تابستان بعد برگردد و رئال نتواند او را بفروشد، از نظر اقتصادی غیرممکن‌ می‌شود که بازیکن بزرگی را در 2021 جذب کرد.

در حال حاضر 4 ماه از حضور گرت بیل در تاتنهام میگذرد و او فقط در یک بازی لیگ برتر کامل بود. آن هم البته هنوز 90 دقیقه کامل بازی نکرده است. از سوی هم، ژوزه مورینیو البته بازگشت بیل به رئال در زمستان جاری را تکذیب کرده است.

بیل از زمان بازگشت به تاتنهام فقط از 15 بازی در 12 دیدار تیمش را همراهی کرده است. بیل یکشنبه بازی مقابل شفیلدیونایتد را از روی نیمکت تماشا کرد و حتی در بازی مقابل تیم قعرجدولی هم فرصت به او نرسید.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала