رویدادهای جنایی در کابل/ در شش ماه 66 تن کشته شده است

© Photo / JAK / JAKمسدود شدن جاده‌های شهر کابل از سوی حکومت
مسدود شدن جاده‌های شهر کابل از سوی حکومت  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر بنیاد آمارهای فرماندهی پولیس کابل، از اول ماه جدی تا کنون 128 رویداد جنایی در پایتخت کشور رخ داده که تلفاتی نیز در پی داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، آمار ریاست صحت عامه کابل نشان می‎دهند که در شش ماه اخیر 66 تن در رویدادهای جنایی در شهر کابل جان باخته اند و بیش از 404 تن دیگر زخم برداشته اند.

فرماندهی پولیس کابل شمار جان باخته گان رویداد های جنایی را در شهر کابل از اول ماه روان تا کنون 11 تن اعلام می‎کند و می‎گوید که 18 تن نیز در این رویدادها زخم برداشته اند.

مسوولان در شفاخانه وزیر محمد اکبر خان می‎گویند که دو ماه پیش 200 زخمی در 30 روز از رویدادهای جنایی به این شفاخانه آورده می‎شدند اما اکنون این آمار به 100 زخمی کاهش یافته است.

راس ویلسون، کاردار سفارت آمریکا در کابل  - اسپوتنیک افغانستان
هشدار سفارت آمریکا در کابل به شهروندانش از وضعیت بد امنیتی در افغانستان

بر بنیاد آمارهای فرماندهی پولیس کابل، از اول ماه جدی تا کنون 128 رویداد جنایی رخ داده است. در این رویداد ها یازده تن کشته شده اند، 18 تن زخم برداشته اند و 266 تن نیز گرفتار شده اند.

در حالی که بیشترین زخمیان رویداد های جنایی کابل پس از شفاخانه ایمرجنسی به شفاخانه وزیر محمد اکبر خان آورده می شوند، مسوولان این شفاخانه می گویند که از اول ماه جدی تا کنون یک جسد و نود و هشت زخمی که شانزده تن شان زنان استند، به این شفاخانه آورده شده اند.

بر بنیاد آمار های ریاست صحت عامه کابل در شش ماه گذشته هرات و کابل بیشترین رویداد های جنایی را ثبت شده اند.

در هرات 69 تن به شمول یازده زن در این ولایت کشته شده اند و دوهزار و 152 تن به شمول 929 زن زخم برداشته اند و 66 تن به شمول 12 زن در کابل کشته شده اند و 404 تن که 66 تن شان زنان استند زخم برداشته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала