Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لاپورتا: مسی می‌ماند، ژاوی در پروژۀ من نقشی ندارد

© REUTERS / ALBERT GEAلاپورتا
لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خوان لاپورتا نامزد ریاست باشگاه بارسلونا، در جدیدترین مصاحبه‌اش در مورد مسی صحبت کرد و بار دیگر مدعی شد که این بازیکن می‌ماند.

به گزارش اسپوتنیک، خوان لاپورتا، یکی از سه نامزد راه‌یافته به مرحله نهایی انتخابات باشگاه بارسلونا است که شانس زیادی برای برنده شدن دارد و در میان کاتالان‌ها نیز محبوب است.

لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان
لاپورتا: آرزو دارم 125ومین سالگرد بارسا را در نیوکمپ جدید با مسی تجلیل کنیم

لاپورتا تنها نامزد باشگاه است که در همه گفت‌و گوهایش در مورد آینده مسی صحبت می‌کند و از ماندن این بازیکن مطمئن است.

این نامزد ریاست باشگاه بارسلونا، به تازگی در مصاحبه ای با اوندا سرو درباره باشگاه و شرایط آن پس از شکست در سوپر کاپ اسپانیا، مسی و پروژۀ خودش صحبت کرده است.

او در مورد پروژه خود گفت:" پروژه من از طریق بازیکنان و سرمربی‌ای که اکنون حضور دارد، انجام می‌شود. من فکر می‌کنم ژاوی با یک نامزد دیگر همراه باشد. او یک روز سرمربی بارسلونا خواهد شد، اما ما اکنون سرمربی داریم".
او در مورد آینده مسی گفت:" من با مسی صحبت نکرده‌ام، اما فکر می‌کنم که او می خواهد بماند و ما در حد امکان همه کارها را انجام می‌دهیم که او بماند".
او در مورد انتخابات نیز صحبت کرد و چنین گفت:" این موضوع به درد باشگاه نمی خورد. اگر می‌خواهیم که مسی بماند، بارسلونا به رییس و هیئت مدیره احتیاج دارد. تعویق انتخابات به سود هیچ‌کسی نبود و نیست".

لاپورتا در حالی چنین ادعایی را مطرح می‌کند که باشگاه پاریسن‌جرمن اخیراً به جذب مسی چراغ سبز نشان داد و این احتمال وجود دارد که لئو قرارداد جدید امضأ نکند و نیوکمپ را ترک کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала