Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پپ تایید کرد؛ سیتی در زمستان بازیکن جذب نمی‌کند

© REUTERS / Action Images / Jason Cairnduff Серхио Агуэро с тренером Хосепом Гвардиолой после матча "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Серхио Агуэро с тренером Хосепом Гвардиолой после матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پپ گواردیولا در مورد فعالیت تیمش در بازار نقل‌وانتقالات زمستانی صحبت کرد و مدعی شد که باشگاه منچسترسیتی، هیچ بازیکنی جذب نخواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه منچسترسیتی یکی از باشگاه‌های متمول اروپا است و همواره در بازار نقل‌وانتقالات، خریدهای بزرگی انجام داده است و انتظار می‌رفت در این پنجره‌ نیز بازیکنانی را به خدمت بگیرد.

روملو لوکاکو - اسپوتنیک افغانستان
جانشین آگوئرو در سیتی مشخص شد؛ لوکاکو به لیگ برتر بر می‌گردد

اما به نظر می‌رسد که این باشگاه در جنوری بازیکنی جذب نخواهد کرد و سرمربی این تیم از بازیکنانی که در اختیار دارد، راضی است.

این موضوع را پپ گواردیولا امروز در گفت‌و گو با بین اسپورت تایید کرد و چنین گفت:" ما در بازار نقل و انتقالات زمستانی هیچ بازیکنی جذب نخواهیم کرد. ما در این مورد بحث نکردیم ، اما فصل را با بازیکنانی که اکنون در اختیار داریم پایان خواهیم داد".

این در حالی‌ست که سیتی در نقل‌وانتقالات تابستانی خرید‌های بزرگی انجام داد و فران تورس، روبن دیاس، ناتان آکه و لیام دلاپ را به خدمت گرفت و همۀ این بازیکن درخشش بسیار خوبی زیر نظر گواردیولا داشته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала