آیا آمریکایی ها در مقایسه با سایر کشورها قوانین Covid را خوب تر رعایت می کنند؟

© AFP 2023 / BARBARA GINDL آیا آمریکایی ها در مقایسه با سایر کشورها قوانین Covid را خوب تر رعایت می کنند؟
 آیا آمریکایی ها در مقایسه با سایر کشورها قوانین Covid را خوب تر رعایت می کنند؟  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گروه بین المللی تحلیلی و تحقیقاتی YouGov که انگلیس قرار دارد، پرسشی را مطرح کرد که آمریکایی ها در مقایسه با سایر کشورها چه اندازه قوانین Covid را مراعات می کنند؟

به گزارش اسپوتنیک، گروه بین المللی تحلیلی و تحقیقاتی YouGov نتایج یک مطالعه گسترده در مورد نگرش نسبت به واکسن ویروس کرونا را منتشر کرد که در آن نزدیک به 19 هزار نفر از 17 کشور و سرزمین جهان از جمله انگلیس، هند، اسپانیا، ایتالیا، چین، مکزیک، ایالات متحده، فرانسه، آلمان متحده شرکت کردند. روسیه در این نظرسنجی شرکت نکرده است.

به تعقیب آن واکسن هایی نام گرفته می شود که در کانادا، انگلیس، استرالیا، فرانسه، ایالات متحده آمریکا، سنگاپور، کوریای جنوبی،  روسیه، هند، چین و ایران ایجاد شده اند.

پاسخ دهندگان از مکزیک (تعادل نگرشهای مثبت / منفی، هند (37+)، اندونزی (27+)، چین (24+) و امارات متحده عربی (17+) نگرش مثبتی به واکسن روسی نشان دادند. منفی ترین نگرش به آن در دانمارک (-60)، انگلیس (-49)، ایالات متحده آمریکا، لهستان و سوئیس (-41) است.

 سه علامت کووید-19 در چشم  مشخص شد - اسپوتنیک افغانستان
سه علامت کووید-19 در چشم مشخص شد

بیشترین آمادگی برای واکسیناسیون توسط ساکنان تایلند (83٪)، بریتانیای کبیر(80٪) و دانمارک (70٪)، کمترین میزان – پولند (28٪) ، فرانسه (39٪) و هنگ کنگ (40٪) نشان داده شده است. فقط 47٪ آمریكایی های مورد نظر تمایل به واكسن زدن داشتند.

در همین حال واکسیناسیون اجباری بیشترین حمایت را در هند (77٪)، اندونزی (71٪) و مکزیک (65٪) و کمترین میزان در فرانسه (19٪)، پولند (21٪) و ایالات متحده (29٪) را دارد.

وقتی که از آنها پرسیده شد که آیا آنها به طور کلی از قوانینی که به دلیل ویروس کرونا استفاده می شود (خود انزوا (قرنطينه)، ماسک و غیره) پیروی می کنند، فقط 77٪ آمریکایی ها پاسخ مثبت دادند.

سه کشور آزادیخواه ترین کشورها نیز شامل آلمان (81٪) و پولند (82٪) بودند.

مطیع ترین افراد شهروندان اسپانیا و سنگاپور (هر کدام 94 درصد) و ایتالیا (92 درصد) ثابت شدند.

بطور حسابی اگر مسئله مربوط به انطباق با قوانین معرفی شده توسط سایر شهروندان باشد، تصویر تغییر می کند – رهبران کشورهای اطاعت پذیر- چین (80٪)، سنگاپور (79٪) و استرالیا (73٪)، در حالی که در مکزیک (30٪)، اندونزی (43 ٪) و ساکنان ایالات متحده آمریکا (47٪) ترجیح می دهند محدودیت های اعمال شده را نادیده بگیرند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала