Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اولتیماتوم راموس به رئال مادرید؛ پرز به کاپیتان رحم خواهد کرد؟

© REUTERS / MARCELO DEL POZOSpain's Sergio Ramos during the warm up before the match
Spain's Sergio Ramos during the warm up before the match  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالی‌که سرخیو راموس در پایان فصل بدون قرارداد می‌باشد اما به نظر می‌رسد او برای آینده‌اش بی تاب نیست. گفته می‌شود مدافع رئال مادرید به مدیریت باشگاه هشدار داده كه احتمال دارد به زودی برای فصل آینده با باشگاه دیگری مذاكره كند.

به گزارش اسپوتنیک؛ تابستان 2021 می‌تواند تابستان همه تغییرات باشد! در شرایطی که باشگاه بارسلونا در پایان فصل آزاد در خطر از دست دادن لیونل مسی است، رئال مادرید در موقعیتی مشابه با سرخیو راموس قرار دارد. مدافع میانی که یکی از بخش‌های حیاتی رئال است، ماندن در پایتخت اسپانیا را قطعی نمی‌داند زیرا قرارداد وی در جون آینده به پایان می‌رسد و مذاکرات از ماه‌ها قبل به طول انجامیده است. فلورنتینو پرز مدت هاست که حاضر نیست قرارداد چند فصلی جدیدی به کاپیتان‌اش ارائه دهد که مارچ آینده 35 ساله خواهد شد. در واقع رئیس رئال مادرید عادت دارد که به بازیکنان بالاتر از سی سال فقط یک سال تمدید اعتبار اعطا می‌کند، اما سرانجام تصمیم می‌گرفت برای سرخیو راموس استثنا قائل شود همانطور که می‌توانست با کریستیانو رونالدو رفتار کند ولی نه هر شرایطی. پرز دوست دارد از این فرصت استفاده کند و به خوبی در این دوره از بحران سلامتی قهرمان جهانی 2010 تجدید نظر کند اما بازیکن آن را اینگونه نمی‌شنود.

اولتیماتومی که سرخیو راموس تعیین کرده است؟

سرخیو راموس علیرغم فداکاری خود به رئال مادرید حاضر نیست تمام فداکاری‌ها را برای ماندن انجام دهد. کاپیتان کهکشانی‌ها می‌خواهد حقوق فعلی خود را 12 میلیون یورو خالص در سال نگه دارد و حتی حاضر است پرداخت بخشی از حقوق خود را بدون علاقه رئال مادرید به چندین سال موکول کند تا از این طریق به باشگاه کمک کند اما فلورنتینو پرز ترجیح می‌دهد کاپیتانش موافقت کند 10 درصد از حقوق خود را کاهش دهد و این همانطور که بی‌بی‌سی توضیح می‌دهد مانع مذاکره می‌شود. مدیران مادرید در مورد نتیجه هنوز خوش بین هستند و معتقدند در حال حاضر هیچ باشگاه دیگری اقدامی نمی‌کند. با این حال اگر بحث‌ها تا مارچ راکد باقی بماند، در رئال مادرید تخمین زده می‌شود که جدایی سرخیو راموس به یک سناریوی معتبر تبدیل خواهد شد، خصوصاً این‌که او یک اولتیماتوم تعیین می‌کرد. با توجه به گزارش بی‌بی‌سی راموس باشگاه خود را تهدید می‌کند که مذاکرات را با باشگاه‌های دیگر از فبروری شروع کند.

 

پی‌اس‌جی و سایر باشگاه‌ها در حال تماشا هستند

در هفته‌های اخیر چندین تیم به دنبال سرخیو راموس هستند. گفته می‌شود تاتنهام، منچستر سیتی، لیورپول یا یوونتوس مانند پاری‌سن‌ژرمن در این رقابت حضور دارند. در این بین باشگاه پایتخت فرانسه آماده است تا خواسته‌های حقوق ستاره اسپانیایی را برآورده کند تا او را به عضویت در پارک شاهزاده‌ها متقاعد نماید. علاوه بر این سرخیو راموس قبلاً در آخرین دیدار خود قبل از تساوی در الچه (1-1) در تاریخ 30 دسامبر، فلورنتینو پرز را از اهداف PSG مطلع کرده بود: "شخصی از PSG به من گفت که آنها با توجه به اطلاعات چرینگیتو یک تیم عالی با من و مسی می‌سازند."

این در حالیست کخ این بازیکن در پایان پنجره نقل و انتقالات زمستانی می‌تواند همه چیز را منتقل کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала