Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بهبود روابط میان رونالدو و پرز؛ برنامۀ برای بازگرداندن کریس وجود دارد؟

© AFP 2023 / Javier SorianoFlorentino Pérez, presidente de Real Madrid, y Cristiano Ronaldo
Florentino Pérez, presidente de Real Madrid, y Cristiano Ronaldo - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رابطه کریستیانو رونالدو با فلورنتینو پرز پس از جدایی این بازیکن از رئال مادرید، سرد شده بود و حالا به نظر می‌رسد که همه چیز میان این دو به خوبی پیش می‌رود و روابط شان بهبود یافته است.

به گزارش اسپوتنیک، در سال 2018 و زمانی که کریستیانو رونالدو تصمیم به ترک رئال مادرید گرفت، رابطه این بازیکن با فلورنتینو پرز رییس باشگاه خراب شد و دو طرف تنش‌های زیادی با هم داشتند.

Cristiano Ronaldo-Florentino Perez - اسپوتنیک افغانستان
پرز در تورینِ ایتالیا؛ اتفاقات بزرگی در راه است؟

روابط میان این دو به حدی به وخامت گرایید که رونالدو از پرز شکایت کرد و مدعی شد که رییس باشگاه طوری با او رفتار کرده تا به او بفهماند که دیگر نیازی به حضورش ندارد.

این رابطه اما به مرور زمان بهتر شد و حضور رونالدو در ورزشگاه برنابئو در بازی ال‌کلاسیکوی فصل گذشته نشان‌گر این موضوع بود.

رابطه رونالدو با پرز حالا کاملا بهبود یافته و به نظر می‌رسد که هر دو طرف آشتی کرده اند زیرا براساس ادعای مارکا، رییس باشگاه رئال مادرید در سفر به تورین با رونالدو ملاقات کوتاهی داشته و در یک سال گذشته تماس‌های نیز با هم دیگر داشته اند.

برخی رسانه‌های نزدیک به باشگاه رئال با توجه به بهبود روابط پرز با رونالدو مدعی اند که رییس باشگاه برنامۀ برای بازگرداندن کریستیانو دارد و از هازارد، وینیسیوس و آسنسیو ناامید شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала