Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سانچو باردیگر در رادار یونایتد؛ دورتموند قصد فروش ندارد

© AP Photo / Lars BaronJadon Sancho in action for Borussia Dortmund
Jadon Sancho in action for Borussia Dortmund - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جیدون سانچو باردیگر زیر نظر منچستریونایتد قرار گرفته است اما دورتموند قصد ندارد او را در زمستان به فروش برساند.

جیدون سانچو پس از یک حرکت ناموفق در تابستان، بار دیگر با انتقال به منچستر یونایتد در ارتباط است اما بورسیا دورتموند موضع خود را در مورد انتقالات جنوری مشخص کرده که این امر احتمالا اشاره به انتقال جیدون سانچو به یونایتد خواهد بود.

تیم آلمانی در حالی که شیاطین سرخ به این انتقال فشار می‌آورد، توانست در تابستان گذشته ستاره 100 میلیون پوندی خود را حفظ کند.

علی‌رغم "توافق شرایط شخصی" با این جوان 20 ساله اما قیمت بالا سبب شد تا شیاطین سرخ اقدام جدی نکنند.

حالا با به ثمر رساندن شش گل و 11 پاس گل در همه مسابقات در این فصل، شاهد گمانه زنی‌های بازگشت یونایتد به سمت این ستاره هستیم، اما رافائل هونیگشتین کارشناس فوتبال آلمان به هواداران اطمینان داده که در این ماه انتظار هیچ انتقال بزرگی را نداشته باشند.

وی در گفتگو با پادکست گفتگوی نقل و انتقالات اسکای اسپورت گفت: "همه در دورتموند می‌دانند در جنوری اتفاقی نخواهد افتاد، بازیکنی برای جابجایی هیجان زده نیست. یک توافق کاملاً واضح وجود دارد که انتقال به آن بزرگی در دورتموند فقط در تابستان انجام می‌شود."

سانچو در ابتدای فصل برای فُرم ثابت تلاش می‌کرد اما از اوایل سال شروع قدرت‌اش را از دست داده است. اولین گل او در این فصل در بوندس لیگا در ابتدای جنوری بود که با یک حرکت انفرادی توانست وولفسبورگ را پشت سر بگذارد و پیروزی 2-0 را کسب کند.

با بازگشت به فُرم، دورتموند هیچ نشانه‌ای از "آماده و مایل" برای مذاکره در مورد آینده سانچو نشان نمی‌دهد. اما هونیگستین پیشنهاد کرد که سرعت حرکت یونایتد در ماه‌های آینده افزایش می‌یابد.

وی افزود: "من فکر می‌کنم همه در دورتموند هیچ توهمی ندارند که بازیکن می‌خواهد جدا شود. اما آنها فکر می‌کنند که پیشنهادات و مذاکرات واقعی نزدیک به بهار آغاز می‌شود، زمانی که باشگاه‌ها در موقعیت بهتری هستند تا درک کنند که چه مقدار پول برای پنجره نقل و انتقالات خود در تابستان در دسترس دارند."

آخرین تجارت بزرگ جنوری دورتموند انتقال کریستین پولیشیچ به چلسی در سال 2019 بود و کارشناس فوتبال آلمانی گفت: "ذاتاً امکان پذیر است که یونایتد نیز همان حرکت را انجام دهد."

این در حالی است که گفته می‌شود تیم آلمانی پیش از هرگونه اقدام یونایتد به عنوان یک برنامه احتمالی به دنبال یک بازیکن دیگر بوندس لیگا رفته است. در حالی که آنها همچنین یک ستاره آرسنال را نیز جستجو کرده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала