Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شیران لندن چشم انتظار مربی با تجربه؛ لمپارد اخراج می‌شود؟

© AFP 2023 / Adrian DennisГлавный тренер «Челси» Фрэнк Лэмпард во время футбольного матча английской Премьер-лиги между «Челси» и «Манчестер Юнайтед»
Главный тренер «Челси» Фрэнк Лэмпард во время футбольного матча английской Премьер-лиги между «Челси» и «Манчестер Юнайтед»  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چلسی به دنبال گزینه‌های باتجربه جانشینی فرانک لمپارد به عنوان مربی پس از یک بازی ضعیف در لیگ برتر است.

به گزارش اسپوتنیک؛ فرانک لمپارد پس از شکست مجدد در لیگ برتر جایگاه‌اش به شدت در چلسی تحت فشار قرار گرفته است زیرا این تیم پس از شکست 2-0 برابر لستر در رده هشتم جدول قرار گرفت.

شکست سه‌شنبه شب مقابل لستر، پنجمین باخت در هشت مسابقه اخیر لیگ برای آبی‌ها بود. در این مدت، روحیه این تیم تضعیف شده و تیمی متشکل از ستاره‌های گران قیمت، کاملاً باهم بیگانه به نظر می‌رسد. فشارها بر لمپارد پس از باخت به منچسترسیتی در اوایل ماه جاری افزایش یافت و نمایش بی‌روح دیگر در ورزشگاه کینگ پاور این فشار را بیشتر کرد.

چندین مدیر با چلسی در ارتباط بوده اند و لمپارد اکنون به تبر در استمفوردبریگ خیره شده است در حالی که رومان آبراموویچ در مورد حرکت بعدی باشگاه است.

طبق گزارش اتلتیک، چلسی می‌خواهد یک مربی با تجربه را جانشین لمپارد کند، باید دید آیا لمپارد به بازی بعدی که این یکشنبه در جام حذفی برابر لوتون تاون است راه می‌یابد یا خیر.

توماس توخل که اخیراً از پاری‌سن‌ژرمن اخراج شده مربی مورد علاقه مسولان باشگاه است. اما ماسیمیلیانو آلگری نیز پس از یادگیری زبان انگلیسی در دو سال گذشته، علاقه زیادی به اشتغال در لیگ برتر داشته است.

پس از باخت دیشب مربی آبی‌ها اعتراف کرد که نگران آنچه که در حال حاضر از تیمش می‌بیند است.

لمپارد گفت: "اینجا جایی نیست که ما می‌خواهیم باشیم. من نگران هستم. از شکلی که ما داشتیم خیلی سریع وارد شکلی شدیم که در حال حاضر هستیم، حتی با پیروزی فولام [در روز شنبه] و برخی پیروزی‌های دیگر در آنجا، ما باید بهتر از از دست دادن پنج بازی باشیم. این یک تیم جوان است. آنها احساس خوبی نخواهند داشت. من مخالف بچه‌های رختکن نیستم. آنها عبرت خواهند گرفت."

وی افزود: "بازیکنانی هستند که آنطور که باید بازی نمی‌کنند، این یک واقعیت ساده است. من از هر دو گل ناامید شده‌ام. ما می‌دانیم که وقتی خوب بازی می‌کنیم می‌توانیم با لستر رقابت کنیم. اما وقتی 2-0 سقوط می‌کنید و در فُرم سختی قرار می‌گیرید، روی بازی تأثیر زیادی می‌گذارد. بازیکنان می‌دانند که آنها توسط تیم بهتری شکست خورده اند، تیمی که از آن عقب هستیم و تیمی که می‌خواهیم آن را بگیریم. موضوع کلی عملکرد ما کند بود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала