Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نابغه گُلف برای پنجمین بار زیر تیغ جراحی می‌رود

© GLYN KIRKГольфист Тайгер Вудс во время Британского открытого чемпионата по гольфу в Шотландии
Гольфист Тайгер Вудс во время Британского открытого чемпионата по гольфу в Шотландии  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تایگر وودز فوق ستاره آمریکایی دنیای گُلف برای پنجمین بار تحت عمل جراحی کمر قرار می‌گیرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ تایگر وودز نابغه دنیای گُلف برای پنجمین بار تحت عمل جراحی کمر قرار می‌گیرد تا برای مسابقات مسترز 2021 در ماه اپریل به خوبی آماده شود.

روشی که به عنوان میکرودیسک‌کتومی شناخته می‌شود، برای برداشتن قطعه تحت فشار ستون فقرات وی که عصب را فشار می‌داد، انجام می‌گردد.

این فوق ستاره آمریکایی 45 ساله در طول سال‌های 2014 و 2015 سه بار تحت همین روش عمل جراحی کرده و این اولین باری است که کمرش از زمان جراحی بزرگ فیوژن نخاعی در سال 2017 جراحی می‌گردد. از آن زمان، وودز از بازگشت مداوم به اوج بازی لذت می‌برد که اوج آن با شکوه استادان دو سال پیش است. اما او در جریان مسابقات قهرمانی PNC در دسامبر یک بار دیگر از ناحیه کمر احساس درد کرد.

در بیانیه روز سه شنبه فوق ستاره گُلف ادعا شد که این عملیات موفقیت آمیز بود. در این مقاله آمده است: "پزشكان [وودز] و تیم آنها تشخیص داده‌اند كه روش موفقیت آمیز باشد و انتظار دارد كه وی بهبودی كامل یابد."

وودز می‌گوید: "من مشتاقانه منتظر شروع تمرین هستم و بر روی بازگشت به تور متمرکز هستم."

پیش بینی می‌شود که او حدود دو ماه از کار بیفتد و بازی‌های FIO و GI را از دست خواهد داد. مسترهای امسال از 5 اپریل آغاز می‌شود و در صورت تناسب اندام، 15 بار برنده اصلی جام، به دنبال گرفتن پیراهن سبز خود از داستین جانسون قهرمان 2020 است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала