Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نسل جوان رئال قربانی خواسته‌های زیدان

© REUTERS / ALBERT GEAرئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ترکیب رئال مادرید متشکل از ستاره‌های مُسن، نسل جدید را در گوشه و روی نیمکت نگه داشته است.

به گزارش اسپوتنیک؛ قوام رئال مادرید در این فصل چیزی که اخیراً در باخت نیمه نهایی فینال سوپرکوپا اسپانیا مقابل باشگاه اتلتیک برجسته شد، سوالاتی را برای هوداران برانگیخته است.

اما با نگاه به آینده، رئال یک مشکل دیگر نیز دارد. ترکیب قدیمی آنها پیشرفت بازیکنان جوان‌اش را متوقف کرده و زیدان با هزینه بازیکنانی که قصد ورود به تیم را دارند با بازیکنان امتحان شده و مورد اعتماد خود پافشاری می‌کند.

در جنوری امسال با جدایی لوکا یوویچ و اخباری مبنی بر اینکه مارتین اودگارد می‌خواهد ستاره صربستانی خارج شود، این مشکل برجسته‌تر شده است.

رئال مادرید مدتی است که قرارداد جذب ستاره‌های جوان را در اولویت قرار داده، قبل از زمانی‌که باید جایگزین ستاره‌های قدیمی‌اش شود برنامه ریزی می‌کند اما مرحله بعدی دورتر از هر زمان دیگری است و زیدان فقط به بازیکنانی اعتماد می‌کند که در موفقیت او مهم بوده‌اند.

این مربی فرانسوی به تغییر نسلی که باشگاه خواهان آن است پرداخته و در عوض هرچه را که ممکن است از بازیکنان مُسن تیم خارج بدست می‌آورد. زیدان حتی کسانی که وارد ماه‌های آخر قرارداد خود می‌شوند اعتماد می‌کند و می‌خواهد آنها را حفظ کند، یعنی لوکا مودریچ، سرخیو راموس و لوکاس واسکز.

بیشتر قراردادهایی که اکنون باید در ترکیب دائم باشند تحت الشعاع راموس، دنی کارواخال، تونی کروس، کریم بنزما و بقیه قرار می‌گیرند.

افرادی که در طبقه بالا در این باشگاه قرار دارند رویکرد زیدان را درک نمی‌کنند و آنها فکر می‌کنند بازیکنان جدید فرصت کافی برای بدست آوردن جایگاه شان را ندارند.

فقط تیبو کورتوا و فرلاند مندی در فصول اخیر توانسته‌اند خود را تثبیت کنند در حالی که فد والورده، وینیسیوس جونیور و رودریگو از ترکیب افتاده و قصد سفر دارند‌.

بقیه نیز یا فروخته شده‌اند و یا قرض داده شده‌اند یا هم در نیمکت تیم مانده‌اند همانطور که در مورد اودگارد، ادر میلیتائو و  آلوارو اودریوزولا اتفاق می‌افتد.

وضعیت اودگارد در این راستا آخرین موضوعی‌ست که طی هفته‌های اخیر فاصله بین گارد قدیمی و نسل جدید را بیشتر از هر زمان دیگری نشان می‌دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала