Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: پی‌اس‌جی به مسی علاقه دارد؟ من هم به نیمار و امباپه علاقه دارم

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020.
Barcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی بارسلونا در نشست خبری قبل از دیدار با کورنلا حاضر شد و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا فردا شب و پس از باخت در فینال سوپر جام اسپانیا، در خانۀ کورنلا و در رقابت‌های کوپا دلری، به مصاف این تیم خواهد رفت و دیدار نچندان دشواری در پیش دارد.

Лионель Месси на матче Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
شب تلخ بارسا تکمیل شد؛ نخستین کارت سرخ «لیونل مسی» با پیراهن آبی‌اناری‌ها + عکس

دقایقی قبل رونالد کومان سرمربی بارسلونا در نشست خبری قبل از این دیدار حاضر شد و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.

نخستین پرسشی که از این سرمربی پرسیده شد، در مورد دیدار فینال سوپر جام بود و سرمربی بارسا چنین پاسخ داد:" دیدار مقابل بیلبائو ثابت کرد که باید پیشرفت کنیم. ما نسبت به از دست دادن آن جام نا امید هستیم چرا که به فتحش بسیار نزدیک شده بودیم. در آخرین بازی های لیگ بسیار عالی کار کردیم و در مورد دیدار فردا محروم و مصدوم های زیادی داریم. باید ببینیم که چه بازیکنانی مقابل این تیم قدرتمند بازی خواهند کرد".

کومان در مورد بازی فردا شب نیز صحبت کرد و چنین گفت:" می‌دانیم که در جام حذفی شگفتی‌هایی وجود دارد. این یک بازی بسیار دشوار برای ما خواهد بود. برای آن ها شاید مهم‌ترین دیدار فصل باشد اما ما بارسلونا هستیم و باید عبور کنیم".

سرمربی بارسا در مورد محرومیت مسی و علاقه پی‌اس‌جی به این بازیکن گفت:" به من گفتند که باشگاه با آن مخالفت خواهد کرد. در مورد علاقه پی‌اس‌جی باید بگویم، من به نیمار یا امباپه علاقه دارم. شما نمی‌توانید بدانید که در آینده چه اتفاق هایی میتواند رخ خواهد داد".

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала