Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گزینۀ جدید رئال برای جانشینی راموس + عکس

© REUTERS / Sergio PerezSergio Ramos, futbolista de Real Madrid
Sergio Ramos, futbolista de Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه رئال مادرید در نقل‌وانتقالات تابستانی، برای جذب مارکوس سنسی مدافع آرجانتینی باشگاه فاینورد اقدام خواهد کرد و این بازیکن یکی گزینۀ‌های کهکشانی‌ها برای جانشینی راموس است.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد سرجیو راموس تا پایان فصل با باشگاه رئال مادرید اعتبار دارد و مذاکرات دو طرف برای تمدید قرارداد به دلیل عدم توافق بر روی زمان قرارداد جدید نتیجۀ در پی نداشته و احتمال می‌رود که کاپیتان در تابستان این تیم را ترک کند.

باشگاه رئال مادرید که از تمدید قرارداد ناامید شده است، به دنبال پیدا کردن جانشین برای این مدافع باتجربه است و بازیکنانی چون داوید آلابا و پائو تورس را شدیداً زیر نظر دارد.

نشریه تلگراف هالند اما مدعی‌ست که رئال مادرید علاقه‌مند به جذب مارکو سنسی مدافع 23 سالۀ باشگاه فاینورد است و در تابستان آِینده برای جذب او اقدام خواهد کرد.

مارکوس سنسی از زمان پیوستن به فاینورد در سال 2019، به یکی از بهترین مدافعان میانی در لیگ هالند تبدیل شده است و گفته می‌شود که نمایش‌های خوب وی باعث علاقه‌مندی رئال مادرید شده است.

این مدافع آرجانتینی پس از انتقال از سن لورنزو ، بیش از 50 بازی برای تیم هلندی انجام داده و ارزش او در حال حاضر 35 میلیون یورو برآورد شده است.

قرارداد سنسی با فاینورد تا پایان سال 2025 اعتبار دارد و بند فسخ قرارداد او حدود 50 میلیون یورو است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала