Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دلایل اودگارد برای جدایی از رئال مادرید

© REUTERS / Andrea Comasمارتین اودگارد Real Madrid's new teenage signing Martin Odegaard from Norwegian club Stromsgodset holds up his jersey during his presentation at the Valdebebas training grounds in Madrid, January 22, 2015
مارتین اودگارد Real Madrid's new teenage signing Martin Odegaard from Norwegian club Stromsgodset holds up his jersey during his presentation at the Valdebebas training grounds in Madrid, January 22, 2015 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارتین اودگارد بازهم می‌خواهد رئال مادرید را ترک کند و بنابراین او دلایلی دارد که سبب شده تا با قرارداد قرضی دیگر از برنابئو بیرون برود.

به گزارش اسپوتنیک؛ مادرید اودگارد را برای گذراندن دو سال در رئال سوسیداد قرض داد و سپس برگرداند تا نقشی را به او بدهد که تاکنون تحت دستور زیدان نبوده است.

اودگارد می‌خواهد دوباره به صورت قرضی برود. این گرما نیست، بلکه تصمیمی است که چندین هفته در حال مراقبت است. او فقط 22 سال سن دارد، اگرچه بازیکنی با خونسردی است که انگیزه‌ها را مجذوب خود می‌کند. او کاملاً واضح است که آنچه در این فصل در رئال مادرید تجربه می‌کند با آنچه تابستان گذشته به او گفته شده بسیار متفاوت است.

 

دقایق

ستاره نارویژی در دقیقه بازی در ترکیب رئال مادرید (با 367 دقیقه) نفر نوزدهم است. درست است که مشکلات بدنی مانع از نظم و ترتیب وی شده اما پس از شکست مقابل شاختار در لیگ قهرمانان (اول دسامبر) چیزی بین او و زیزو به وجود آمد. پس از آن شکست او دوباره مصدوم شد ولی پس از بهبودی در شش بازی در دسترس بوده که فقط 5 دقیقه در آن بازی کرده است. دوئل‌هایی که برای بازیکن فرصت مناسبی بودند (اوساسونا، الچه...) در آنها حتی برای گرم شدن به او اجازه داده نشد.

تغییر برنامه‌ها

بدیهی است که این کمبود دقیقه باعث ایجاد همه چیز می‌شود. اگرچه آنچه اودگارد احساس می‌کند ناامید کننده است و دلهره نیست. او کاملاً درک می‌کند که داشتن مکانی در مادرید چقدر پیچیده است، او تقاضا را می‌داند و آن را می‌پذیرد. دقیقاً به همین دلیل است که او با یک قرارداد قرضی دو ساله در رئال سوسیه‌داد موافقت کرد. اولین فصل وی برجسته بود و ایده همه این بود که همانطور که گفته شد دوره دیگری را دنبال کند. با این حال، این زیدان بود که تابستان گذشته برای تقویت خط میانی خواستار بازگشت او شد. ستاره نارویژی قبول کرد زیرا آنها نقش مهمی را در تیم به او پیشنهاد کردند، سرانجام آرزوی موفقیت در مادرید برآورده شد.

اما او خیلی زود به نیمکت رفت. او در زمان حضورش در کاستیا رنج بُرد، جایی که فشار آن را بیش از حد احساس کرد. به همین دلیل شروع کار برای اولین قرارداد قرضی در هیرنوین برای او دشوار بود تا این‌که سال بعد در ویتس بهترین نسخه خود را بازیابی کرد. او با اعتماد به نفس کامل در خود و با اعتقاد به اسپانیا به رئال بازگشت: نکته اصلی عجله نکردن است. هر مرحله باید با سرعت طبیعی بسوزد. از این رو وسواس او برای گذراندن دو سال قرضی در سن سباستین به وجود آمده است. او می‌خواست با راه راه پوشان، اعتماد به نفس و با نقش مهمی در ترکیب رئال مادرید برگردد. به همین دلیل او می‌خواست در رئال ادامه دهد، اگرچه وقتی به او قول داده شد نقشی را که خواست همه چیز تغییر کرد. چیزی که مشخصاً بعداً محقق نشده است.

 

نیم راهی کارها

سرانجام اودگارد یک اکوسیستم کامل را در رئال سوسیه داد پیدا کرده بود تا قبل از بازگشت به رئال مادرید تمرین‌اش را در ترکیب اول به پایان برساند. او احساس می‌کرد که چیزی را در نیمه راه رها می‌کند و با حضور در فینال جام حذفی و حضور در لیگ اروپا که رسیدن به آن سخت بود. او با کمال تأسف که کار خود را به اتمام نرساند و سن سباستین را ترک کرد، اگرچه با این توهم که سرانجام آرزویش برای داشتن رنگ سفید مهم است را برآورده کند. ماه ها بعد او احساس می‌کند که نه یک چیز و نه چیز دیگر: او از اهدافی که با رئال داشت برای داشتن یک نقش بسیار فرعی در مادرید چشم پوشی کرد و با وجود تمام این موارد روی میز، ستاره نارویژی واضح است که: "می‌خواهد به صورت قرضی بیرون برود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала