Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش اوبامیانگ به جدایی اوزیل از آرسنال

© Photo / TwitterMesut Ozil Emre Belözoğlu
Mesut Ozil Emre Belözoğlu - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پیر امریک اوبامیانگ پس از جدایی مسوت اوزیل از آرسنال و پیوستن به فنرباغچه، پیامی را با ستاره آلمانی شریک کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ پیر اومریک اوبامیانگ کاپیتان آرسنال به جمع ستاره‌های این تیم پیوست که بر ماندن مسوت اوزیل علاقه داشتند اما او سرانجام به فنرباغچه ترکیه رفت.

پیر امریک اوبامیانگ پیش از رونمایی اوزیل در فنرباغچه به آخرین ستاره آرسنال تبدیل شد که در شبکه‌های اجتماعی خداحافظی خود را با مسوت اوزیل اعلام کرد.

اوزیل پس از توافق با آرسنال برای فسخ قرارداد 350 هزار پوندی در هفته زودهنگام، به غول ترکیه‌ای پیوست و رسماً به عنوان بازیکن فنرباغچه رونمایی خواهد شد.

اوزیل در آرسنال کابوسی را تحمل کرد و از ترکیب میکل آرتتا در لیگ برتر و لیگ اروپا دور شد، در حالی‌که آخرین بازی وی برای توپچی‌ها در مارچ سال گذشته انجام شده بود و پس از پرواز اوزیل به ترکیه اوبامیانگ در اینستاگرام نوشت: 'می‌خواهم از شما تشکر کنم برادر من و بهترین‌ها را برای شما آرزو می‌کنم. نیازی نیست در مورد میزان مهارت شما در زمین و بیرون از زمین و نحوه مراقبت از مردم صحبت کنم. به زودی می‌بینیم برادر."

برنده جام جهانی 2014 آلمان که در سال 2013 با 42.5 میلیون پوند از رئال مادرید به آرسنال پیوست بلافاصله با دو شکلک قلب عاشقانه به پُست اینستاگرام اوبامیانگ پاسخ داد.

اوبامیانگ پس از انتقال بزرگ از بوروسیا دورتموند در جنوری 2018 از سه فصل گذشته در امارات با اوزیل هم بازی شده بود.

پست اوبامیانگ در شبکه‌های اجتماعی پیش از بازی آرسنال در لیگ برتر با نیوکاسل برای اوزیل اعلام شد.

اوزیل در زمان حضورش در شمال لندن به دلیل عملکردهای گاه گاه بی نقص و عدم موفقیت در تأثیرگذاری در بازی‌های کرانچ، مورد انتقاد قرار گرفته بود.

در خارج از زمین، او همچنین هنگامی که حاضر به موافقت با کاهش 12.5 درصدی دستمزدش در سال گذشته نبود، برخلاف بسیاری از هم تیمی‌هایش در اولین قرنطین انگلستان در زمانی که آرسنال مجبور بود برخی بازیکنان را آزاد کند، بحث و جدل ایجاد کرد.

در همین حال، گزارش شده که اوزیل هفته‌ای 282.000 پوند کاهش حقوقی انجام داده تا با قرارداد سه و نیم ساله برای فنرباغچه امضا کند. طبق گزارش روزنامه اسپانیایی آ اس، ارزش معامله اوزیل با فنرباغچه 3.5 میلیون پوند در سال یا 67300 پوند در هفته است - که کاهش قابل توجهی در حدود 350.000 پوند در هفته که در آرسنال کسب می‌کرد را نشان می‌دهد. با این حال اوزیل می‌تواند حقوق خود را با پاداش‌های مختلف مربوط به عملکرد اضافه کند.

اگر فنرباغچه که در حال حاضر در رده دوم سوپرلیگ ترکیه قرار دارد، ادامه دهد و عنوان قهرمانی را کسب کند این اولین عنوان از سال 2014 است و اوزیل 445.000 پوند پاداش خواهد گرفت.

در صورت صعود به لیگ قهرمانان فصل آینده که به پایان دو تیم برتر احتیاج دارد، گزارش می‌شود که اوزیل 222.000 پوند دریافت خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала