Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پرز در تورینِ ایتالیا؛ اتفاقات بزرگی در راه است؟

© AFP 2023 / Fabrice CoffriniCristiano Ronaldo-Florentino Perez
Cristiano Ronaldo-Florentino Perez - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در ایتالیا حدس می زنند که نشست بین فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید و رئیس یوونتوس فقط برای مقابله با سوپرلیگ اروپا نبوده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید و آندره آنیلی در مجموع یووه در تورین ایتالیا دیدار کردند و گفته می‌شود این دیدار منحصر به سوپرلیگ اروپا نبوده بلکه در مورد ایسکو، مارسلو ... و زیدان نیز صحبت کرده‌اند.

این اجلاس، 24 ساعت قبل از سوپرجام ایتالیا که یووه مقابل ناپولی بازی می‌کند، سوء ظن‌های زیادی را ایجاد کرده و بدین ترتیب، اشاره شده که آینده ایسکو و مارسلو بازیکنان رئال مادرید که یووه چندین بار به آنها علاقه زیادی نشان داده در جلسه‌ای که حداکثر سه ساعت طول کشید، مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

حتی برخی از رسانه‌ها اشاره می‌کنند که از زین الدین زیدان نیز نام برده شده است. مردی که نزدیک به یوونتوس است. از آنجا شروع کرد تا به عنوان فوتبالیست به رئال مادرید بپیوندد و "بانوی پیر" به عنوان مربی آینده‌اش به او چشم دوخته است.

در همین حال گفته می‌شود پرز با کریستیانو رونالدو به طور عادی دیدار کرده که بازگشت فوق ستاره پرتگالی به سانتیاگو برنابئو به مناسبت آخرین بازی کلاسیک در استادیوم مادرید در تاریخ 1 مارچ، به معنای بازگشت گفتگو و برقراری رابطه ای بود که هرگز شکسته نشده بود.

CR7 که پس از رئال مادرید، یووه را انتخاب کرد و هنوز یک فصل و نیم از قراردادش باقی مانده، نشان داده فُرم او بسیار بالاتر از تیمش است و او همچنان ثابت کرده که یک بازیکن برتر می‌باشد که قادر به تغییر در نتایج بازی‌هاست. زمان مشخص خواهد کرد که چه اتفاقی خواهد افتاد اما واقعیت این است که فلورنتینو پرز و کریستیانو رونالدو صحبت کردند و مدتی از گفتگوی آرام و آرام لذت بردند. مثل هر دو دوست. آرمان‌شهرها گاه به حقیقت می پیوندند.

این دیدارها چه اتفاقاتی را در پی خواهد داشت؟

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала