گورباچف: آمریکا به جای یاد دادن به دیگران به موضوعات داخلی خود بپردازد

© Sputnik / Sergey Guneevگورباچف: آمریکا به جای یاد دادن به دیگران به موضوعات داخلی خود بپردازد
گورباچف: آمریکا به جای یاد دادن به دیگران به موضوعات داخلی خود بپردازد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آخرین رئیس جمهور اتحاد جماهیر شوروی معتقد است مقامات آمریکایی به جای آنکه به دیگران آموزش دهند که چه کاری انجام دهند، باید بیشتر به موضوعات داخلی خود بپردازند.

به گزارش اسپوتنیک، میخائیل گورباچف، آخرین رئیس جمهور اتحاد جماهیر شوروی معتقد است ناآرامی‌ها در واشنگتن ثبات آمریکا را تضعیف می‌کند و مقامات این کشور باید به جای آنکه به دیگران بگویند چه کاری انجام دهند، به موضوعات این چنینی رسیدگی کنند.

توصیه گورباچف به رئیس جمهور آینده آمریکا - اسپوتنیک افغانستان
توصیه گورباچف به رئیس جمهور آینده آمریکا

آخرین رئیس جمهور اتحاد جماهیر شوروی در یک مصاحبه ویژه با خبرگزاری روسی "تاس"  گفت: من پیش از این هم نظرم را بیان کرده ام. آنچه در واشنگتن روی داده است به منزله تهدیدی برای دموکراسی و ثبات آمریکا محسوب می‌شود.

او افزود: اما این آمریکایی‌ها هستند که باید درباره علل و پیامد‌های این اتفاق تحقیق و بررسی و نتیجه گیری کنند. این کار دقیقا کاری است که آن‌ها باید به جای سخنرانی برای دیگران بر روی آن تمرکز کنند.

این سیاستمدار کهنه‌کار روسیه پیشتر با اشاره به اینکه هجوم به ساختمان کنگره آمریکا از قبل سازمان یافته شده بود، گفت: شورش‌ رخ داده در واشنگتن، سرنوشت آینده ایالات متحده، بعنوان یک کشور را زیر سئوال برده است.

 در ششم جنوری حامیان دونالد ترامپ به ساختمان کنگره در واشنگتن هجوم بردند تا به نمایندگان اجازه ندهند نتایج انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر را تایید کنند. در این اغتشاشات چند نفر از جمله یک نیروی پلیس جان باختند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала