Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرتتا تایید کرد؛ پروژه انتقال قرضی هافبک رئال زیر بررسی است

© REUTERS / Andrea Comasمارتین اودگارد Real Madrid's new teenage signing Martin Odegaard from Norwegian club Stromsgodset holds up his jersey during his presentation at the Valdebebas training grounds in Madrid, January 22, 2015
مارتین اودگارد Real Madrid's new teenage signing Martin Odegaard from Norwegian club Stromsgodset holds up his jersey during his presentation at the Valdebebas training grounds in Madrid, January 22, 2015 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
احتمال دارد مارتین اودگارد هافبک رئال‌مادرید به صورت قرضی راهی آرسنال شود.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه آرسنال با توجه به این که مارتین اودگارد تصمیم گرفته به صورت قرضی از رئال‌مادرید جدا شود، در پی جذب این بازیکن است.

Футболисты во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان
اقدام آرسنال برای جذب مارتین اودگارد

میکل آرتتا سرمربی آرسنال هم تأیید کرده در حال بررسی پروژه انتقال قرضی هافبک 22 ساله دانمارکی هستند. اودگارد در هلند با هیرنووین و ویتسه‌آرنهم و در اسپانیا با رئال‌سوسیداد قرارداد قرضی بسته بود، ولی هیچ‌گاه در انگلیس بازی نکرده است.

در روز اخیر منابع معتبر اسپانیایی گزارش دادند که مارتین اودگارد از نیمکت‌نشینی های پیاپی در رئال مادرید خسته شده و درخواست جدایی داده است. در واقع به نظر می‌رسد که باید جدایی قرضی او از جمع کهکشانی‌ها را قطعی تلقی کرد. از طرفی گفته می‌شود که سویا و رئال سوسیداد از بیشترین شانس برای به خدمت گرفتن این بازیکن برخوردار هستند.

اودگارد در فصل جاری دائماً با مصدومیت‌های متوالی دست و پنجه نرم کرده و ثبات چندان خوبی از خود نشان نداده است. حتی بعد از مصدومیت نیز زین الدین زیدان هیچ علاقه ای به استفاده از این هافبک نشان نداد تا جایی که او از لیست رئال مادرید در بازی شب گذشته برابر آلکویانو کنار گذاشته شد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала