Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی انتخاب ایده‌آلِ برای «لیونل مسی» است

© REUTERS / Marcelo Del PozoEl capitán del FC Barcelona Leonel Messi
El capitán del FC Barcelona Leonel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم پیشین بارسلونا می‌گوید لیونل مسی دلایل بسیاری دارد که می‌تواند با استناد به آن‌ها راهی پاری‌سن‌جرمن شود.

به گزارش اسپوتنیک، ریوالدو، اسطوره برازیلی بارسلونا به این باور است که باشگاه پاری‌سن‌جرمن بهترین انتخاب برای مسی در صورت ترک باشگاه کاتالان خواهد بود.

Barcelona's Lionel Messi looks dejected - اسپوتنیک افغانستان
مسی باید بداند که بارسا مقدم‌تر از او است
این اسطورۀ برازیلی در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در این خصوص گفت:«این انتقال می‌تواند یک گزینه خوب برای لیونل مسی باشد. به ویژه با حضور سرمربی این تیم که یک آرجنتینی یعنی پوچتینو است. او می‌تواند در کنار هم‌تیمی سابق خود نیمار هم دوباره یکجا شود. از همین‌رو، مسی برای حضور در جمع پاریسی‌ها و پاسخ بله به آن‌ها چند دلیل دارد».
رویوالدو در ادامه همچنان در خصوص امتیازهای که فوق ستاره بارسلونا در پاریس مستفید خواهد شد، گفت:«در لیگ فرانسه او می‌تواند بدون هیچ مشکلی بدرخشد زیرا سطح این لیگ از سطح لالیگا و لیگ برتر انگلیس پایین‌تر است و این مسئله به سرمربی اجازه می‌دهد تا شرایط بدنی مسی را مدیریت کند و مسی را برای رقابتی چون لیگ قهرمانان اروپا آماده کند».
مهاجم پیشین آبی‌اناری‌ها علاوه بر موضوعات فوتبالی باور دارد که شرایط اقتصادی دلیل دیگری برای حضور مسی خواهد بود. رویوالدو افزود:«از لحاظ مالی تعداد محدودی از باشگاه‌ها توانایی پرداخت دستمزد مسی را دارند. بنابراین این هم یک ویژگی مهم برای مسی است که بخواهد به پاریس برود. در صورت پوشیدن پیراهن پاری سن ژرمن توسط مسی، فرانس فوتبال هم می‌‌تواند از حضور او در فرانسه و مسائل اسپانسرینگ بهره ببرد».

پی‌اس‌جی یکی از معدود باشگاه‌های محسوب می‌شود که می تواند یک بسته پیشنهادی فوق العاده را برای جذب لیونل مسی ارائه دهد. از طرفی این باشگاه می‌تواند به لحاظ جاه طلبی نیز تیمی جذاب برای فوق ستاره آرجنتینی محسوب شود.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала