Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تابستان بدون مصرف اما پر سر و صدا در انتظار بارسا

© Barcelona FCباشگاه بارسلونا
باشگاه بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا قصد دارد با وجود ضررهای سنگینی ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا، به بازیکنان مورد نظرش دست یابد که به دور از انتظار نخواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک؛ بارسلونا به خاطر نداشتن پول کافی نمی‌تواند در بازار زیاد مانور داشته باشد اما با این وجود باشگاه کاتالان می‌تواند ضربه بسیار سختی با 0 یورو را وارد کند.

با توجه به بیماری همه‌گیر ویروس کرونا، باشگاه‌های اروپایی با ضرر زیادی روبرو شده‌اند و حتی بزرگترین باشگاه نیز در امان نماندند که بارسلونا نیز به شدت تحت تأثیر این بحران قرار گرفته است.

باشگاه کاتالان که به شدت به منابع نیاز داشت، مجبور بود برنامه‌های خود را برای جذب بازیکن جدید بررسی کند. تابستان سال گذشته، بارسا نتوانست همه بازیکنان مورد نظر خود را به خدمت بگیرد، خصوصاً این‌که باید از ممفیس دپای و اریک گارسیا منصرف شود. بدون پول، بلوگرانا نمی‌تواند تقویت شود. با این حال، ممکن است در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بعدی دیگر مشکلی نداشته باشد.

 

ورود گسترده بازیکنان آزاد؟

در حالی که پنجره نقل و انتقالات زمستانی می‌تواند در بارسلونا دوباره آرام باشد، تابستان بسیار شلوغی در پیش خواهد بود و با وجود کمبود منابع، باشگاه کاتالان می‌تواند خیلی جدی پیش برود و بازیکن به خدمت بگیرد اما چطور؟

طبق اطلاعات خوزه آلاورز که در جدول برنامه ال‌چرینگیتو رونمایی شد، بارسا می‌تواند با 0 یورو به یک جذب باورنکردنی دست یابد و به بازیکنان آزاد زیادی مراجعه کند و اولین بازیکنان مورد نظرش مشخص شده‌اند و در این لیست هنوز می‌توانیم اریک گارسیا و ممفیس دپای را پیدا کنیم اما همچنین دیوید آلابا، جورجینیو واینالدوم و خوان برنات را نیز می‌توان یافت.

پس بارسا برای تابستان پرسرو صدا اما بدون مصرف منتظر است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала