Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تحقیر رئال در زمین تیم گمنام، تهدید جدی برای زیدان

© REUTERS / Susana VeraТренер Зинедин Зидан во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Тренер Зинедин Зидан во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید مسئولیت حذف از جام اسپانیا مقابل تیم دسته سومی آلکویانو را به عهده گرفت.

به گزارش اسپوتنیک؛ سال 2021 برای رئال مادرید بد آغاز شده است. با وجود پیروزی این تیم برابر سلتاویگو (2-0) در 2 جنوری، رئالی‌ها سه بازی بدون بُرد را سپری کردند. در روز چهارشنبه آنها در مرحله سوم جام حذفی اسپانیا با حساب 2-1 توسط تیم گمنامِ آلکویانو از لیگ دسته سوم اسپانیا، حذف شدند.

از نظر مارکا این بدترین شکست دوران مدیریت زیدان است که به خاطر این ناکامی تلخ که یک هفته پس از حذف در نیمه نهایی  سوپرجام اسپانیا رخ داد، رقم خورد. سوالاتی در مورد آینده مربی فرانسوی در حال افزایش است. در پایان جلسه، این مربی به مشکل خود اعتراف کرد و گفت که آماده است هر تصمیمی را که می‌تواند ناشی از این شکست باشد، بپذیرد.

یک عقب گرد تحقیرآمیز که زین الدین زیدان مسئولیت آن را بر عهده گرفت. اما مربی نمی‌خواهد خیلی طولانی روی آن تمرکز کند: "من مربی هستم، تقصیر من است، مسئولیت من است. مثل همیشه فرض می‌کنم، دروازه‌بان آنها دو یا سه سیو انجام داد، گل دوم نمی‌خواست وارد شود... بازیکنان تلاش کردند. اینگونه ما مقابل تیمی از سوگوندا بی بیرون شدیم. ما باید مسابقه را سریعتر تمامی می‌کردیم، اما اینطور نبود. شرم آور نیست، هیچ یک از اینها."

زیدان در ادامه اضافه کرد: "ما قصد داریم به کار خود ادامه دهیم تا از این مشکل خلاص شویم، ما قبلاً این کار را انجام داده‌ایم و دوباره این کار را خواهیم کرد. این صدمه می‌زند و دوست نداریم ضرر کنیم اما بخاطر آن دیوانه نخواهیم شد. اکنون ما لالیگا و لیگ قهرمانان را داریم. من مسئولیت این شکست را بر عهده می‌گیرم و آنچه در چند روز آینده اتفاق خواهد افتاد، اتفاق خواهد افتاد."

زیدان که قبلاً پس از شکست در لیگ قهرمانان مقابل شاختار دونتسک (2-0) در اوایل دسامبر جایگاه‌اش تهدید شده بود، با سپری کردن شش بُرد پیاپی شک و تردیدها را برانگیخت. حالا مسابقات بعدی لالیگا برابر آلاوس، لوانته، هوئسکا و والنسیا از نزدیک مورد بررسی قرار می‌گیرند. سپس رئال مادرید در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

به تاریخ 24 فبروری مقابل آتالانتا بازی خواهد نمود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала