Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حذف زودهنگام رئال از کوپا؛ ادامۀ طلسم و ناکامی‌های زیدان در رقابت‌های جام حذفی + عکس

© REUTERS / Susana VeraФутболисты после матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Футболисты после матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید با شکست برابر الکویانو در وقت‌های اضافه، از رقابت‌های جام حذفی کنار رفت و خیلی زود با این رقابت‌ها وداع گفت.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید امروز در ورزشگاه الکوی و در رقابت‌های کوپا دلری، مهمان الکویانو بود و با شکست برابر این تیم خیلی زود از این رقابت‌ها خداحافظی کرد.

زیدان که در این دیدار به اکثر ستاره‌هایش استراحت داده بود، در دقایق پایانی نیمۀ نخست با ادر میلیتائو به گُل رسید و با برتری راهی رختکن شد.

الکویانو در نیمه دوم برای جبران گُل تلاش کرد و در دقیقه 80 توسط خوزه سولبیس به گُل تساوی دست یافت و بازی در پایان 90 دقیقه 1-1 مساوی شد تا شاهد دو 30 دقیقه وقت‌های اضافه باشیم.

در نیمه نخست وقت‌های اضافه اتفاق خاصی نیفتاد و دو تیم همچنان مساوی به کار شان ادامه دادند.

در نیمه دوم وقت‌های اضافه و در دقیقه 110 رامون لوپز با دریافت کارت سرخ اخراج شد و الکویانو ده نفره به کارش ادامه داد.

الکویانو با وجودی این که ده نفره شده بود، 5 دقیقه بعد به گُل برتری رسید و در دقیقه 115 وایدل دروازه‌ رئال مادرید را باز کرد و تیمش را پیش انداخت.

در 5 دقیقه باقی مانده رئال مادرید خودش را به آب و آتش زد تا بازی را تساوی کند اما موفق به این کار نشد و خیلی زود از رقابت‌های کوپا دلری حذف شد تا ناکامی دیگری برای زیدان رقم بخورد و این سرمربی فرانسوی همچنان در حسرت این جام بماند.

زیدان چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان سرمربی موفق به کسب این جام نشده است و در چهار سال آخر در این رقابت‌ها ناکام بوده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала