Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی باید بداند که بارسا مقدم‌تر از او است

© REUTERS / ALBERT GEABarcelona's Lionel Messi looks dejected
Barcelona's Lionel Messi looks dejected - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تونی فریکسا یکی از نامزدهای ریاست باشگاه بارسلونا در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در مورد تمدید قرارداد با مسی و دیگر موارد صحبت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، تونی فریکسا که یکی از نامزدهای ریاست باشگاه بارسلونا است، خواستار تمدید قرارداد با فوق ستاره بارسلونا با شرایط خاص است.

Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
مانع بزرگ در راه انتقال مسی به پاریسن‌جرمن
فریکسا در بخش نخست از صحبت‌هایش با اشاره تمدید قرارداد «لیونل مسی» گفت:«وقتی نامی از لیونل مسی گرفته می‌شود، باید به احترام او بلند شویم ولی خوب؛ باید واقع بین هم بود. ما علاقه‌مند هستیم تا لیونل مسی در بارسلونا تا زمان بازنشستگی ادامه بدهد، اما ما باشگاه را مدیریت خواهیم کرد».
این نامزد ریاست باشگاه بارسلونا در ادامه اظهار داشت:«مسی باید بداند که بارسا مقدم تر از اوست و باید با شرایط باشگاه کنار بیاید. باشگاه در اولویت ما خواهد بود. بهترین بازیکن تاریخ هم بالاتر از بارسلونا نیست».
فریسکا در پایان این مصاحبه‌ در مورد جذب «اریک گاریسا» مدافع منچستر سیتی و حضور رونالد کومان روی نمیکت بارسلونا بیان داشت:«اریک گارسیا بازیکن جالبی است اما قرارداد وی در 30 جون با منچسترسیتی به اتمام می‌رسد پس نیازی به پرداخت پول انتقال برای او نیست. اما ما تضمین میدهیم که وی در جولای به بارسلونا خواهد آمد. کومان؟ باور دارم او کارش را خیلی خوب انجام داده است».

17 ماه حوت سال روان انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا به انجام خواهد رسید. باید دید از میان خوان لاپورتا، ویکتور فونت و تونی فریکسا در نهایت کدام یک برنده خواهند شد. هر کدام از این نامزدها در مورد تمدید قرارداد با لیونل مسی موضعی مشترک دارند و معتقدند با یک پروژه ورزشی برنده می توانند مسی را به تمدید متقاعد کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала